اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

حقوق بازنشستگان صندوق فولاد به گرو‌کشی نیفتد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد موکول به مشخص شدن سهام ذوب‌آهن و برخی از کارخانجات نشود و نمایندگان خواستار پرداخت حقوق آنها پیش از مشخص شدن قیمت نهایی سهام این کارخانجات هستند.

حقوق بازنشستگان صندوق فولاد به گرو‌کشی نیفتد

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان صندوق فولاد نباید به مشخص شدن قیمت سهام برخی از کارخانجات و معادن گره زده شود، اظهار کرد: نمایندگان مجلس همچنان پیگیر مشکلات این بازنشستگان هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به تجمع مجدد بازنشستگان ذوب‌آهن و فولاد مقابل کانون بازنشستگان برای اعتراض نسبت به پرداخت نشدن حقوقشان، در حال حاضر حقوق این افراد در چه وضعیتی قرار دارد، ادامه داد: مراحل نقل و انتقال صندوق بازنشستگی فولاد باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین در صورتی که این صندوق حالت یک مؤسسه مستقل را پیدا کند باید سهام برخی از کارخانجات مسیر رقابتی را طی می‌کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر صورت جلسات رسیدگی به نقل و انتقال این صندوق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط وزیر صنعت و وزیر رفاه امضاء شده است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین معاون اول رئیس جمهور نیز با این موضوع موافقت کرده است، اضافه کرد: به دلیل اینکه حالت واگذاری سهام مطرح شده است براساس قانون باید کشف قیمتی در بازار بورس صورت بگیرد.

فولادگر با بیان اینکه با کشف قیمت در بازار بورس قیمت سهام برخی از کارخانجات به صورت رقابتی تعیین می‌شود، تاکید کرد: مشخص شدن قیمت این سهام باید حالت رقابتی داشته باشد و نمایندگان مجلس خواستار پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد پیش از مشخص شدن قیمت نهایی سهام این کارخانجات هستند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد موکول به مشخص شدن سهام این کارخانجات نشود، افزود: البته فراز و نشیب‌هایی در راستای مشخص شدن قیمت سهام این کارخانجات وجود دارد اما سهام برخی از کارخانجات باید به اندازه بدهی صندوق فولاد به بازنشستگان ذوب‌آهن، فولاد مبارکه و معادن پیربکران باید به این صندوق منتقل شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت سهام برخی از کارخانجات و معادن باید به این صندوق منتقل شود و این صندوق نیز باید از باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شود.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول