اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسوی‌مبارکه:

احمدی‌نژاد از بندرعباس بازگردد مصوبه کمک به صندوق فولاد را امضا می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس در پی عدم امضای مصوبه کمک 300 میلیارد تومانی دولت به صندوق فولاد کشور و صحبت‌های خود با معاون اول رئیس جمهور از قول رحیمی گفت: احمدی‌نژاد از بندرعباس باز گردد این مصوبه را امضا می‌کند.

احمدی‌نژاد از بندرعباس بازگردد مصوبه کمک به صندوق فولاد را امضا می‌کند
سیدعلی موسوی مبارکه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به روند پیگیری مشکل صندوق بازنشستگی فولاد کشور اظهار داشت: نامه‌ای از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی به لاریجانی در این مورد در هفته‌های گذشته ارسال شد که پیرو این مسئله لاریجانی نامه‌ای را به رئیس جمهور نوشت و در آن رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکل بازنشستگان فولاد را خواستار شد.
وی ادامه داد: بر همین اساس از محل بند 33 بودجه کل کشور، 300 میلیارد تومان از سوی هیئت دولت برای کمک به صندوق بازنشستگی فولاد کشور در هیئت وزیران به تصویب رسید اما برای ابلاغ به امضای نهایی رئیس جمهور نیاز دارد که وی هنوز این اقدام را انجام نداده است.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز گذشته قرار بود که حقوق بازنشستگان فولادی پرداخت شود اما به دلیل این شرایط هنوز اجرایی نشده است، افزود: در تماسی که روز گذشته با میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور داشتم از سفر رئیس جمهور به بندرعباس سخن گفت و اعلام کرد پس از بازگشت وی از سفر به طور حتم این مسئله مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی بیان داشت: میرتاج‌الدینی از صحبت رئیس جمهور در مورد اینکه پول صندوق بازنشستگی فولاد کشور پس کجا رفته سخن گفت که باید در پاسخ ایشان گفت این مسئله از طرف دولت و مجلس در دست پیگیری است.
موسوی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که مگر پیش از تصویب پرداخت 300 میلیارد تومان، دولت و رئیس جمهور بررسی‌های لازم در این زمینه را انجام نداده بودند مضاف بر اینکه لاریجانی هم نامه‌ای در این مورد به احمدی‌نژاد نوشته بود که اکنون رئیس جمهور از امضای آن امتناع کرده ‌است، گفت: در لحظات مختلف فکرهای متفاوتی برای مدیران و دولتمردان پیش می‌آید و اگر هم ایشان پیش از امضای این مصوبه پرسشی داشت باید می‌پرسید و در نهایت امضا می‌کرد.
وی تصریح کرد: عدم امضای این مصوبه از سوی رئیس جمهور ارتباطی با طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد کشور ندارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور و معاون اول ایشان برای رفع مشکلات بازنشستگان فولادی موافق هستند، اظهار داشت: از سال 1372 بازنشستگان فولادی مطالباتی از محل تبصره 5 ماده 109 آیین‌نامه استخدامی فولاد و ماده 112 دارند که تاکنون در مورد آنها اعمال نشده است.
وی در پایان اضافه کرد: در صحبت‌هایی که با معاون اول رئیس جمهور بود وی تاکید کرد؛ به محض اینکه رئیس جمهور از بندرعباس برگردند مصوبه کمک 300 میلیارد تومانی به صندوق فولاد را امضا می‌کنند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول