اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هشت ماهه گذشته

270 پروانه ساختمانی در گلپایگان صادر شده است

خبرگزاری فارس: شهردار گلپایگان گفت: طی هشت ماهه گذشته بیش از 270 پروانه ساختمانی در گلپایگان صادر شده است.

270 پروانه ساختمانی در گلپایگان صادر شده است

محمود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان از ایجاد بازار روز خودرو و وسایل منازل در شهر گلپایگان خبر داد و افزود: علاوه بر چهارشنبه بازار دو روز هفته را به این کالاها اختصاص می‌دهیم تا دست‌فروشان فقط در بازار روز به این کار اشتغال داشته باشند.

وی شعار برای مردم با مردم را از رویکردهای جدید شهرداری برشمرد و بیان کرد: آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مردم از طریق سامانه 137 هستیم.

شهردار گلپایگان کف‌سازی بازار سنتی گلپایگان، اجرای طرح شهردار محله و جمع‌آوری و ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم از سطح شهر و انتقال آنها را به بیرون از سطح شهر را از دیگر برنامه‌های شهرداری گلپایگان برشمرد.

بخشی فعال‌شدن واحد بازرسی نظارت و راه‌اندازی واحد حقوقی شهرداری را از کارهای جدید شهرداری عنوان کرد و افزود: ایجاد چهارمدیریت اداری ـ مالی، خدمات شهری، فنی و شهرسازی و فرهنگی ـ اجتماعی از جمله برنامه‌های جدید شهرداری گلپایگان است.

وی تهیه بانک اطلاعاتی املاک شهرداری از جمله کارهای نوین شهرداری گلپایگان برشمرد و افزود: تهیه این بانک جامع اطلاعاتی در بهبود فرآیند تخصصی پروژه‌های عمرانی تاثیر زیادی داشته است.

شهردار گلپایگان با تاکید بر اینکه نظارت کافی بر ساخت و سازها انجام می‌شود و طی هشت ماهه اخیر 270 پروانه ساختمانی در شهر صادر شده است، تصریح کرد: 80 مورد پروانه آپارتمان‌سازی، 42 مورد تمدید پروانه، 31 مورد تغییرات، 9 مورد تبدیل و 10 مورد اصلاحی داشته‌ایم و 263 پروانه ساختمانی و در مجموع 900 پروانه واحد مسکونی صادر شده است.

انتهای پیام/63001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول