اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

مینی‌کاتیوشاهای 107 میلیمتری یک‌ میلیون اسرائیلی را آواره کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که یک‌ میلیون اسرائیلی از ترس موشک‌های مینی‌کاتیوشا با قطر 107 میلیمتری رزمندگان غزه‌ای آواره شده‌اند، این کشور مدام ایران اسلامی را تهدید می‌کند.

مینی‌کاتیوشاهای 107 میلیمتری یک‌ میلیون اسرائیلی را آواره کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار یونس امیری عصر امروز در رزمایش بزرگ بسیجیان عاشورایی گچساران که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای در سالن بشارت این شهرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه محرم و با یادآوری فرمان تاریخی امام راحل در 5 آذر 58 برای تشکیل بسیج اظهار کرد: روز بسیج و روز حماسه حضور بسیج روز عاشورا بوده و بسیج در امتداد عاشورا است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با دهه محرم تقارن پیدا کرده است و رنگ و بوی محرم و عاشورا به خود گرفته است، افزود: از ابتدای تشکیل بسیج، این نهاد ارزشمند و تأثیرگذار با مکتب عاشورا گره‌ای ارزشمند خورد و امسال نیز پیامی خاص دارد.

امیری ادامه داد: قیام سید و سرور شهیدان، امام حسین (ع) درس‌های بزرگی به ما آموخت که وظیفه ما عمل کردن به آموزه‌های عاشورا و مکتب حسین (ع) است.

«هیهات من‌الذله»، نخستین پیام عاشورا

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد «هیهات من الذله» را نخستین پیام عاشورا دانست و گفت: امام حسین (ع) به ما آموخت که نه در مقابل ظلم تسلیم شویم و نه به کسی ظلم کنیم.

امیری اخلاص، تقوا و توجه به نماز را از دیگر درس‌های قیام امام حسین(ع) در ظهر عاشورا دانست و ابراز داشت: فرهنگ عاشورایی و مکتبی بودن بسیج در هشت سال دفاع مقدس با تأسی از عاشورا و امام حسین (ع) صورت گرفت.

وی یادآور شد: رزمندگان ایران اسلامی در ابتدای جنگ فاقد هرگونه امکانات، تجهیزات و حتی آموزش‌های ابتدایی نظامی دفاعی بودند اما به لطف الهی بسیج با تمام ارتش دنیا متفاوت است و  مانند بسیج ایران اسلامی در دنیا وجود ندارد.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود ایمان را مهم‌ترین سلاح رزمندگان اسلام در مقابل نیروهای تا دندان مسلح رژیم بعث عراق عنوان کرد و خاطرنشان کرد: کمر حزب بعث عراق و لشکر این حزب توسط ایمان رزمندگان ایران اسلامی شکسته شد.

حزب‌الله افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را باطل کرد

امیری  ادامه داد: در جنگ 33 روزه ارتش کوچک عاشورایی حزب‌الله لبنان کمر ارتش مجهز و مسلح اسرائیل جعلی را که به غولی شکست‌ناپذیر تبدیل کرده بودند، شکست تا شاهد تحقق وعده خداوند باشیم.

وی یادآور شد: بر اساس اعتراف سران رژیم اشغالگر قدس مبنی بر داشتن 500 کلاهک هسته‌ای، این کشور هیچ توانی ندارد.

امیری با بیان اینکه نمونه بارز و روشن وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل را امروز در غزه می‌بینیم، افزود: اهالی غزه همه اهل سنت هستند اما مانند حزب‌الله لبنان فریاد «لبیک یا حسین» برآوردند و در جنگ 22 روزه آنها نیز باقی مانده اسرائیل جعلی را شکستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شکست و ناکامی دشمنان در از بین بردن دولت بشار اسد به عنوان خط مقدم مقاومت بیان داشت: رژیم اشغالگر قدس در پی به دست آوردن آبرو و هیبت شکست خورده خود بار دیگر به نوار غزه حمله کرد اما 48 ساعت بعد اسرائیل دارای 500 کلاهک هسته‌ای، بهترین نیروی هوایی، زمینی، تانک‌های مرکاوا و هواپیماهای اف 16 با پاسخ موشکی رزمندگان حماس روبرو شد و در عین ذلت به التماس افتاده و از طریق دیگر کشورها به عنوان واسطه درخواست آتش‌بس کرد.

موشک‌های  کوچک مینی‌کاتیوشا کابوس اسرائیل

امیری عنوان داشت: رزمندگان غزه‌ای چند موشک مینی‌کاتییوشا با کالیبر 107 میلیمتری به سوی اسرائیل شلیک کردند و فریاد صهیونیست‌ها بلند شد.

وی افزود: رزمندگان غزه‌ای در ادامه چند عدد موشک کاتیوشا با کالیبر 122 میلیمتر به سوی اسرائیل شلیک کردند که با این حرکت، صهیونیست‌ها فرار را بر قرار ترجیح داده و امروز در روز ششم یک ‌میلیون اسرائیلی از ترس آواره شده‌اند.

امیری گفت: اسرائیلی‌ها فریاد می‌زنند که موشک فجر 5 ایران به اسرائیل اصابت کرده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: قطر یک موشک مینی‌کاتیوشا 107 میلیمتر است اما قطر یک موشک فجر 5، 52 اینج است.

امیری ادامه داد: اگر یک عدد موشک فجر 5 ایران اسلامی به اسرائیل اصابت کند، آنها از تعجب مات زده می‌شوند. 

فرار وزیر جنگ اسرائیل از ترس مینی‌کاتیوشاهای رزمندگان غزه‌ای

وی با کنایه گفت: اسرائیلی‌ها با اصابت چهار موشک مینی‌کاتیوشا و کاتیوشا فرار را بر قرار ترجیح  می‌دهند آن وقت ایران اسلامی را مدام تهدید می‌کنند، ببینید دشمنان ما چه کسانی هستند.

امیری تصریح کرد: ایران اسلامی چه دشمنان ضعیف و ذلیلی از جمله اسرائیل دارد که وزیر جنگ این کشور جعلی دیروز ظهر از ترس مینی‌کاتیوشا به پناهگاه فرار کرده است، آن وقت ادعای جنگ با جمهوری اسلامی ایران را دارد.

وی تأکید کرد: معنای فرهنگ عاشورا و  ظهر عاشورا این است که وزیر جنگی که این همه رجز می‌خواند از یک موشک مینی کاتیوشا به پناهگاه پناه می‌برد، دشمنان ما این‌ها هستند.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به لطف الهی با پیروی و تأسی از اباعبدالله حسین (ع) و فرهنگ عاشورا هیچ قدرتی به فرموده امام راحل جرأت هیچ غلطی را ندارد.

امیری با شنیدن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بسیجیان این همایش گفت: شعار مرگ بر اسرائیل را محکم و محکم‌تر بگویید.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول