اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از اقامه نماز جمعه

فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان شهرکرد طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: مردم شهرکرد امروز بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه با تظاهرات خود حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه را محکوم کردند و بار دیگر حمایت خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین نشان دادند.

فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان شهرکرد طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نمازگزاران شهرکردی امروز بعد از اقامه نماز جمعه، با برگزاری تظاهرات ضد استکباری، انزجار خود را از سردمداران ظلم و کفر جهان با شعارها و مشت‌های گره کرده نشان دادند.

مردم شهرکرد با سر دادن شعارهایی همچون «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» راهپیمایی خود را از محل مصلای امام خمینی(ره) این شهر آغاز کردند.

این نمازگزاران با سر دادن شعارهای «شعار هر بسیجی مرگ بر اسرائیل» و «شعار هر دانشجو مرگ بر اسرائیل» ، «شعار هر مسلمان مرگ بر اسرائیل»، «شعار هر آزاده مرگ بر اسرائیل»‌ نفرت و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های استکباری اسرائیل نشان دادند.

تظاهرات‌کنندگان در ادامه مسیر با شعارهای «این سخن جاوید روح خداست، ام‌الفساد قرن ما آمریکاست»، «خامنه‌ای همچو امام راحل(ره)، گفت که محو است رژیم باطل»، «با غاصب قدس مدارا خطاست، این موضع رسمی ملت ماست» هرگونه سازش با اسرائیل و آمریکا را محکوم و بر ضرورت مقاومت و پایداری بیش از پیش ملت‌های مسلمان جهان تاکید کردند.

تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعارهای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «ولایت فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است»، «ولایت فقیه دین ناب است، سرمایه عزت انقلاب است» و «ملت ما متحد و یک‌صداست، فریاد باید زد مرگ بر اسرائیل» بر ضرورت وحدت مسلمانان حول محور ولایت تاکید کردند.

این تظاهرات‌کنندگان با پایان تظاهرات و رسیدن به محل چهارراه بوعلی‎سینا با سر دادن شعار «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «غزه پیروز است، اسرائیل نابود است» و «اسلام پیروز است، اسرائیل نابود است» پیروزی نهایی اسلام و مسلمانان را به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان بشارت دادند.

انتهای پیام/68004/خ/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول