اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای محکومیت حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه

«مرگ بر اسرائیل» در بهبهان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: در اولین روز ماه محرم و به علت محکوم کردم حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مردم بهبهان همگام با ملت ایران به خیابان‌ها آمده و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

«مرگ بر اسرائیل» در بهبهان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، بار دیگر رژیم غاصب و استعمارگر صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی به خصوص آمریکا، دست به اقدام ظالمانه دیگری زده و این بار مردم بی‌دفاع و مظلوم نوار غزه را مورد حملات موشکی خود قرار داد.

جنایتی که باز هم در سکوت مجامع بین‌المللی از قبلی شورای امنیت و سازمان ملل و با حمایت مدعی حقوق بشر، آمریکای جهان‌خوار رخ داد و طی آن ده‌ها کودک و زن بی دفاع جان خود را از دست داده و صدها تن دیگر نیز زخمی و مجروح شده‌اند.

مردم ایران اسلامی بر خلاف مدعیان حقوق بشر بپاخاسته و به شدت این اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند که در همین راستا در سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی پرداختند.

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه بهبهان نیز مانند گذشته با ملت ایران همگام و یک‌صدا شده و پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی، با مشت‌های گره کرده به راهپیمایی پرداخته و با سردادن شعارهای مختلف، این حملات وحشیانه را محکوم کردند.

در میان حاضران در این مراسم قشرهای مختلف و سنین گوناگون دیده شده و این بار نیز مرد و زن، پیر و جوان، در صف‌های به هم پیوسته فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

محکوم کردن اقدامات به دور از انسانیت رژیم صهیونیستی و درخواست اقدام مناسب مجامع بین‌المللی در مقابل این حملات از جمله خواسته‌های مردم در این راهپیمایی عظیم بود.

مردم همیشه در صحنه بهبهان در پایان ضمن خلق حماسه‌ای جاویدان و با شکوه، پرچم رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را به آتش کشیده و زیر پای خود لگدمال کردند.

انتهای پیام/72003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول