اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قطعنامه مردم ورامین مطرح شد

سکوت سران کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل ننگ است

خبرگزاری فارس: مردم ورامین در پایان راهپیمایی باشکوه خود در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه طی قطعنامه‌ای تاکید کردند: سکوت سران مزدور کشورهای اسلامی در برابر جنایات اسرائیل لکه ننگی بر دامان آنان است.

سکوت سران کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل ننگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در این قطعنامه که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین صادر شده، با عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه غلبه حق بر باطل، آمده است: در حالی وارد ماه محرم می‌شویم که برای بار دیگر صحنه‌های عاشورا و کربلا در حال تکرار است.

این قطعنامه بیان داشت: امروز مسلمانان مظلوم جهان تحت سلطه دنیای کفر و شرک و نفاق قرار داشته و خون آنها مظلومانه بر زمین ریخته می‌شود و تعجب برانگیز آنکه، مدعیان حقوق بشر و حکام خودفروخته کشورهای عربی با سکوت مرگبار خود موجب تشدید این جنایات گردیده‌اند؛ امروز ما آمده‌ایم برای بار دیگر با آرمان فلسطین تجدید پیمان کرده و اعلام میداریم:

1- فلسطین قبله اول مسلمانان و جزیی از پیکره جهان اسلام بوده و ملت فلسطین و مسلمانان آزاده جهان با تمام قدرت و توان در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل خواهد ایستاد.

2- ما ضمن حمایت از مقاومت فلسطین، ‌ایستادگی و شهادت مردم غزه که برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است را ارج نهاده و به اسرائیل اعلام می‌کنیم همان گونه که در جنگ 33 روزه در برابر حزب الله لبنان به زانو درآمد و موشک‌های مقاومت فلسطین قلب تل آویو را هدف قرار داد باید منتظر تحقق وعده الهی و شعار همیشگی انقلاب اسلامی یعنی نابودی اسرائیل باشد.

3- در خبرها آمده است برای اولین بار پس از 20 سال صدای آژیر در تل آویو طنین‌انداز شد و نتانیاهو به داخل پناهگاه فرار کرد به سران اسرائیل اعلام می‌کنیم، خون مظلومان فلسطین دامن شما را فرا خواهد گرفت و به یاری خداوند باید خود را برای مرگ و نابودی آماده سازند.

4- ما ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی خاصه سران مزدور کشورهای اسلامی و ضمن حمایت از ملت مظلوم سوریه حمایت این سران خودفروخته از شورشیان وابسته در سوریه را محکوم کرده و سکوت آنان در برابر جنایات اسرائیل را لکه ننگی بر دامان آنان دانسته و از ملت‌های مسلمان خاصه جوانان غیرتمند مصر می‌خواهیم با تمام وجود به یاری مردم مظلوم غزه بشتابند.

5- همگان می‌دانند که رمز پیروزی ملت ایران در تمامی عرصه‌ها اطاعت از رهبری بوده و هست و این همان حقیقتی است که سایر کشورهای اسلامی از آن بی‌بهره هستند ما ضمن اعلام اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، از مسئولان نظام اسلامی می‌خواهیم با به کارگیری رهنمود‌های معظم‌له در جهت حل مشکلات مردم گام برداشته و بیش از پیش در برابر دنیای کفر حافظ صلابت و عزت نظام اسلامی باشند.

6- از آنجایی که روزهای آغازین ماه محرم به نام امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده ضمن تأکید بر لزوم اجرای این فریضه توسط آحاد مردم و اجرای تذکر لسانی، از مسئولان کشور می‌خواهیم با جامه عمل پوشاندن به اصل هشتم قانون اساسی در جهت اجرای عملی دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر گام برداشته و توطئه‌های اخلاقی و ضد فرهنگی دشمنان را خنثی سازند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول