اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 28 سال فاش شد

راز قتل زن جوان در سینه 3 مرد

خبرگزاری فارس: روز گذشته با دستگیری 3 نفر از اقوام زن گمشده توسط پلیس رفسنجان راز گمشدن و قتل وی پس از 28 سال فاش شد.

راز قتل زن جوان در سینه 3 مرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، انگار مثل برف آب شده و به زمین رفته بود، خانواده و نزدیکانش از او اطلاعی نداشته و هر چه بیشتر دنبال او گشته بودند نتیجه کمتری گرفتند و این گونه بود که خدیجه در گذر زمان و تکاپوی بی‌حاصل خانواده برای یافتن ردپایی از او کم کم به فراموشی سپرده شد و راز غیبت ناگهانی او همچنان سر به مهر باقی ماند، آن زمان سال 1363 بود.

نخستین سرنخ

اسدالله مردی از آشنایان خدیجه است، آنهایی که با او حشر و نشری دارند در این اواخر از حرف‌هایی تعجب می‌کنند که هر از چند گاهی او در مورد خدیجه و سرنوشتش می‌زند.

اسدالله جسته و گریخته حرف‌هایی را می‌زند، اما کسی حرف‌های او را که در واقع سرنخ‌های مهمی از سرنوشت خدیجه است جدی نمی‌گیرد، شاید آنها از این واهمه دارند که با پیگیری حرف‌های او برایشان دردسر درست شود.

پلیس وارد می‌شود

سال 91 است و 28 سال از زمان گم شدن خدیجه می‌گذرد، بوی جنایت از پرونده مفقودیت تازه تشکیل شده خدیجه در اداره آگاهی رفسنجان به مشام می‌رسد، بازپرس پرونده سرنخ‌هایی را به دست آورده است.

17 مهر ماه 91 است، تیمی از عوامل تجسس آگاهی، تحقیق در این زمینه را آغاز می‌کند، تحقیقات محسوس و غیرمحسوس آغاز می‌شود و پای دو مرد به نام‌های صابر و خداداد به این پرونده باز می‌شود با هماهنگی مقام قضایی این دو نفر شناسایی و با فرد سوم که اسدالله است تحت بازجویی قرار می‌گیرند.

متهمان منکر قضیه می‌شوند اما بیش از 30 ساعت بازجویی‌های فنی و پلیسی همراه با تحقیقات محلی یکی از آنان به نام صابر را وادار به اعتراف می‌کند، اعترافی تلخ و هول‌انگیز، مقتول خواهر همسر صابر است.

کشف جسد در چاه

دوم آبان ماه سال 91 است، اعترافات متهمان، ماموران پرتلاش پلیس آگاهی و در راس آنها، رئیس آگاهی رفسنجان را به منزلی در یکی از محلات رفسنجان می‌کشاند، چاهی در داخل این منزل وجود دارد که چند متری روی آن با شفته گل و آهک پوشانده است.

روی چاه برداشته می‌شود، کمتر کسی باور می‌کند که تلاش شبانه‌روزی ماموران آگاهی که یک بازپرس کارکشته و کاربلد را در کنار خود می‌دیدند نتیجه بدهد، اما برداشتن سرپوش چاه و تخلیه آن که بیش از 10 روز به طول انجامید، سرانجام به کشف بقایای جسد خدیجه در درون چاه منجر شد و بدین ترتیب، پرده از رازی که این سه مرد به مدت 28 سال در سینه خود مخفی کرده بودند برداشته می‌شود.

و اما آن چه رئیس پلیس آگاهی رفسنجان در علت بروز این جنایت بیان می‌کند چیزی بیشتر از دو کلمه یعنی «اختلاف خانوادگی» نیست.

انتهای پیام/80019/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول