اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سیستان و ‌بلوچستان:

دستگیری سارق خودرو راز قتل در استان گلستان را برملا کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل به دنبال دستگیری دو سارق خودرو، پرده از راز یک جنایت در استان گلستان برداشت.

دستگیری سارق خودرو راز قتل در استان گلستان را برملا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، محسن عطار در این زمینه اظهار داشت: 20 آبان ماه سال‌جاری به دنبال سرقت یک دستگاه خودرو پراید و مجروحیت راننده آن توسط دو سارق بلافاصله پس از انجام تحقیقات اولیه مأموران انتظامی و ارجاع پرونده به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، تحقیقات فنی و تخصصی در این ارتباط آغاز شد.

وی افزود: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان زابل، سرنخ‌هایی در زمینه خودروی مسروقه و حضور سارقان در یکی از روستاهای زابل به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان داشت: مأموران با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری دو سارق خودرو در مخفیگاه‌شان شدند و خودروی مسروقه را نیز کشف کردند و به مالباخته تحویل دادند.

عطار ادامه داد: در تحقیقات مأموران از سوابق کیفری این دو سارق و بنابر اظهارات یکی از سارقان به نام «ع.ت» مشخص شد وی 10 روز قبل در استان گلستان با همکاری پنج نفر دیگر در یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان علی آباد طی یک نزاع و درگیری یکی از اهالی روستای مذکور را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و متواری شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سارق و قاتل فراری به دنبال این جنایت در شهرستان زابل مخفی شده بود و با همکاری یکی از بستگان دست به سرقت خودرو می‌زند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد و به زودی این دو متهم برای محاکمه قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/75002/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول