اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدابیر لازم به استقبال زمستان می‌رویم

گاز 134روستا از 137 روستای آسیب‌دیده از زلزله وصل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: از 137روستای آسیب‌دیده از زلزله 134روستا گازشان وصل شده است.

گاز 134روستا از 137 روستای آسیب‌دیده از زلزله وصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی ظهر امروز در یازدهمین جلسه کمیته بحران با ارزیابی اقدامات اجرایی اظهار کرد: با حفظ آمادگی لازم در نیروها و اتخاذ تدابیر لازم به استقبال زمستان می‌رویم.

وی ضمن تاکید بر تامین جریان گاز در مناطق زلزله‌دیده استان ادامه داد: خوشبختانه تاکنون 134روستا از جمع 137 روستای آسیب‌دیده از زلزله اخیر استان گازدار شده که ان‌شاءالله با گازرسانی به سه روستای باقی مانده نیز همزمان با روند ساخت و ساز ساختمان‌های مستحکم، مشکلی از بابت تامین جریان گاز این مناطق حادثه دیده نداشته باشیم.

بسیج اندیشه‌ها و جلب مشارکت کارکنان با ارتقای نظام پیشنهادها میسر است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: بسیج اندیشه‌ها و جلب مشارکت کارکنان با ارتقای نظام پیشنهادها میسر خواهد بود.

دینی ادامه داد: شیوه نظام پیشنهادها، شیوه پاسخی است کارآمد به نیازهای افرادی که با اشتیاق به موفقیت سازمان می‌اندیشند، شیوه‌ای که با بسیج اندیشه‌ها و توانمندی خرد جمعی کارکنان بار سنگین اداره کردن سازمان را از دوش یک تن یا یک گروه محدود به دوش جامعه‌ای بزرگ‌تر منتقل می‌کند.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان و مشارکت گسترده کارکنان در ارائه راهکارهای نوین اجرایی اظهار داشت: در سال‌جاری راهکار و ایده و روش‌های جدید اجرایی به نظام پیشنهادهای شرکت واصل شده که این امر حاکی از موفقیت این سیستم در جلب مشارکت کارکنان است.

دینی تصریح کرد: از ویژگی‌های کار مشارکتی، افزایش توانایی‌های پنهان کارکنان، بهبود همکاری و ارتباط آنان با یکدیگر، تصمیم‌گیری سریع کارکنان، داشتن تفکر نظام‌مند و انتقادپذیر و احترام به نظرات دیگران، انعطاف‌پذیری سریع و مناسب در برابر تغییرات محیط و در نهایت خشنودی مشتریان است.

رئیس نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان با اشاره به افتخارات مکتسبه در استقرار نظام پیشنهادها گفت: شرکت گاز استان با رشد 60 درصدی در مشارکت کارکنان و جذب پیشنهادات اجرایی آنان در سال‌جاری در مقایسه با سال قبل و اتخاذ برنامه‌های راهبردی در استقرار این نظام موفق به کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر در جشنواره استانی نظام پذیرش، بررسی پیشنهادات و احراز سطح یک اهتمام به تعالی سیستم پیشنهادها در سطح شرکت ملی گاز ایران شده است.

انتهای پیام/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول