اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور خبر داد

اعزام 200 مبلغ به مناسبت دهه اول محرم به جنوب شرق کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از اعزام بیش از 200 مبلغ به مناسبت دهه اول محرم به مناطق دورافتاده جنوب شرق کشور خبر داد.

اعزام 200 مبلغ به مناسبت دهه اول محرم به جنوب شرق کشور

حجت‌الاسلام محمد نارویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت سیدالشهدا(ع)، بیش از 200 نفر از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب‌شرق بنا به درخواست ائمه جمعه، ادارات تبلیغات اسلامی، هیئت‌های مذهبی و دانشگاه‌های استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان به این مناطق اعزام شدند.

وی با تشریح برنامه‌های مبلغان اعزامی افزود: این مبلغان در دهه اول محرم ضمن برگزاری مجالس عزاداری، در بحث و برگزاری کلاس‌های فرهنگی، احکام و سایر برنامه‌های دینی هیئت‌ها حضور دارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب‌شرق کشور با بیان اینکه اعزام مبلغان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: اعزام‌های امسال با تأکید بر استفاده از نخبگان تبلیغی و پوشش گسترده روستاها و مناطق دور افتاده جنوب‌شرق کشور با اعزام‌های سال‌های گذشته متفاوت است.

نارویی خاطرنشان کرد: هر ساله در ایام محرم، رمضان، فاطمیه و ایام تابستان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی، مبلغ دینی به استان‌های جنوب‌شرق کشور اعزام می‌شود و امسال نیز در این زمینه از رشد خوبی برخوردار بوده‌ایم.

انتهای پیام/75002/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول