اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم

150 مبلغ به کرج اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از اعزام 150 مبلغ به کرج به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم خبر داد.

150 مبلغ به کرج اعزام شدند

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با استفاده از مبلغان اعزامی به این شهرستان و همچنین مبلغان بومی سعی خواهد شد جلساتی در خصوص ماه محرم در مساجد و حسینیه‌ها برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی درباره قیام عاشورا و بیان واقعیات این مهم یکی از مهم‌ترین وظایف مبلغان بوده است.

این مسئول گفت: مبلغان با توجه به وظیفه‌ای که دارند باید در مسیر انتقال ارزش‌های قیام عاشورا و بیان اهداف قیام امام حسین (ع) سخنرانی کرده و از بیان خرافه به طور جدی بپرهیزند.

مسعودی تأکید کرد: امروز دشمنان با هدف قرار دادن اعتقادات مسلمانان و به ویژه نوجوانان و جوانان در نظر دارند تا اهداف شوم خود را پیاده کرده و نسل امروز را از مسیر اصلی خود دور سازند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی دارای جوانانی برومند و معتقد بوده که هرگز اعتقادات دینی و مذهبی خود را رها نکردند و این بارها به همگان ثابت شده است.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: حضور نسل امروز در مراسم‌های مختلف عزاداری امام حسین (ع) نیز نشان دهنده اعتقاد و ارادت جوانان به ائمه اطهار و امامان معصوم است.

*برگزاری 1500 جلسه سخنرانی توسط روحانیون اعزامی

مسعودی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری هزار و 500 جلسه سخنرانی توسط روحانیون اعزامی و بومی کرج در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: این جلسات بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی روزهای مختلف و در دهه اول ماه محرم در کرج برگزار می‌شود.

مسعودی تشریح ارزش و منزلت، بررسی فلسفه وجودی عاشورا و دعاهای مخصوص این ماه را از اهم برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه اول محرم توسط روحانیون و در جلسات سخنرانی عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول