اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارش باران

معابر اصلی و فرعی ارومیه دچار آب‌گرفتگی شد

خبرگزاری فارس: بارش باران در ارومیه عصر امروز سبب آب‌گرفتگی معابر اصلی و فرعی در نقاط مختلف شهر شد.

معابر اصلی و فرعی ارومیه دچار آب‌گرفتگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بارش باران که از روز یکشنبه در ارومیه آغاز شده امروز به بیشترین حد خود رسید‌ و باعث اخلال در عبور و مرور در معابر عمومی شهر شد‌.

این وضعیت به دنبال بارش مداوم باران از شب گذشته رخ داده و این در حالی است که این بارش ‌نخستین بارش جدی نزولات آسمانی در این شهر است.

برخی عملیات عمرانی توسط شهرداری در میادین و خیابان‌های اصلی شهر نیز دلیل دیگری برای سخت‌تر شدن عبور و مرور شده و به طور کلی زندگانی مردم را با مشکل مواجه کرده است.

ایجاد سیلاب در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و همچنین بروز آب‌گرفتگی جدی در پیاده‌روهای شهر از دیگر معضلاتی است که به دنبال بارش نخستین باران پاییزی در ارومیه رخ داد‌ و مردم باید در انتظار روزهای سخت‌تر در ماه‌های آتی و به ویژه در زمستان باشند.

مسئولان شهری ارومیه ماه‌های گذشته از ایجاد مسیرهای مناسب برای روان‌سازی آب‌های ناشی از بارش باران و برف در این شهر خبر داده و وعده داد‌ند که در ماه‌های پایانی سال به عنوان پر بارش‌ترین ماه در این شهر مشکل جدی در زمینه آب‌گرفتگی معابر رخ نخواهد داد.

گفتنی است اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی نیز از کاهش هشت تا پنج درجه‌ای دمای هوا در مناطق مختلف استان از امروز خبر داده است.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، سامانه بارشی فعالی وارد استان شده که تا روز چهارشنبه 24 آبان ماه در مناطق مختلف استان فعال است.

در روز سه شنبه 23 آبان ماه نیز وضعیت جوی استان نیمه ابری، گاهی ابری همراه با بارش برف و باران، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول