اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس خبر داد

برگزاری جلسه با نجار و نامه به لاریجانی درباره سیل مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: طی نامه‌ای از رئیس مجلس خواستار اعزام کمیته ویژه از سوی مجلس به مناطق سیل‌زده شدیم و همچنین تا دقایقی دیگر با وزیر کشور جلسه‌ای درباره سیل مازندران خواهیم داشت.

برگزاری جلسه با نجار و نامه به لاریجانی درباره سیل مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست تشکیل کمیته‌ای در مورد پیگیری امور مردم سیل‌زده حوزه انتخابیه‌اش کرد.

در این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، آمده است:

ریاست مجلس شورای اسلامی

به ‌استحضار می‌رساند وقوع سیل صبحگاهان 22 آبان ماه 91 در شهرستان‌های نوشهر و چالوس فضایی نگران‌کننده و آسیب‌دیده ساخت که به شدت در انتظار کمک و همراهی برای برگشت به حالت اولیه هستند.

در این نامه آمده است: بسیاری از منازل مسکونی کاملا در گل و لای رفته و قطع برق و گاز و... را نیز شاهد هستیم.

احمدی در این نامه از لاریجانی خواست؛ کمیته‌ای از مجلس برای پیگیری امور مردم  تشکیل شود، دستور ویژه‌ای برای وزیر کشور برای مشکل مردم که قطعا خسارت‌های چند 10 میلیاردی را به همراه داشته است صادر شود.

احمدی همچنین در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در چالوس گفت: به جهت اهمیت نیاز رسیدگی بیشتر به سیل‌زدگان از لحظات اولیه در تماس‌هایی که با استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و متولیان امر داشتم شخصا پیگیر هستم و افرادی را به مناطق سیل‌زده فرستادم تا گزارش نحوه رسیدگی به امور مردم را مرتب گزارش دهند.

وی ادامه داد: از ساعت‌های اولیه امدادگران و نیروهای داوطلب با همراهی مسئولان مرتبط در دو شهرستان در مناطق خسارت دیده حضور دارند که قابل تقدیر و ستودنی است.

احمدی تصریح کرد: دقایقی دیگر با وزیر کشور جلسه‌ای خواهم داشت و پیگیر تدابیری برای جبران خسارات مردم بوده و بازدید حضوری از مناطق آسیب‌دیده را خواهم داشت و بعد از این بازدید و دیدار با مردم و نشست با مسئولان به صورت کارشناسی و آمار دریافتی درست و شفاف در مورد سیل، صحبت خواهم کرد.

وی در پایان با تشکر از اصحاب خبر نوشهر و چالوس بیان داشت: حضور خبرنگاران برای ثبت، ضبط و پوشش اخبار سیل نوشهر و چالوس را ارج می‌نهم و معتقدم که اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه درباره این حوادث خود یک امدادگری است و به مسئولان استانی و کشوری کمک می‌کند تا ابعاد واقعی حادثه را لمس کنند.

انتهای پیام/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول