اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد مبارکه:

رویکردمان همدلی برای توسعه فرهنگی و علمی دانشگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد مبارکه گفت: رویکردمان همدلی برای توسعه فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها است.

رویکردمان همدلی برای توسعه فرهنگی و علمی دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حمید علیان پیش‌ازظهر امروز در جلسه هم اندیشی کارکنان آموزش با هیئت رئیسه واحد مبارکه اظهار کرد: پاسخگویی یکی از نیازهای مهم جامعه بشری است و فرهنگ پاسخگویی باید در کشور شدت بیشتری به خود گیرد تا مردم احساس نزدیکی بیشتری با مسئولان کنند.

وی در مورد اقدامات انجام‌شده تا کنون گفت: نمی‌گوییم کمبود در این واحد دانشگاهی احساس نمی‌شود امام تمام تلاش خود و همکارانم این بوده که مشکلات برطرف گردد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد مبارکه افزود: رویکرد ما این باشد که با وحدت، همدلی دست به دست هم دهیم و برای رشد و توسعه دانشگاه و رسالتی که بر دوش داریم در آبادانی فرهنگی در کشور خود بکوشیم.

وی با بیان این که در همه قسمت‌ها مشکلات و نواقصی وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه حوزه آموزش از قسمت‌هایی است که با کم‌ترین نقص و مشکل همراه است و این امر هم ناشی از همدلی و همکاری کارکنان این قسمت بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد مبارکه گفت: آموزش در سیستم دانشگاهی خط اول کار و فعالیت در ارتباط با دانشجویان و استادان است و با توجه به تغییرات مکرر در بخشنامه‌های پذیرش دانشجو و استادان عملیات بی‌شماری را برعهده آموزش می‌گذارد.

وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی بنا به ماهیت درآمد دانشگاه از طریق ثبت‌نام دانشجویی متوالی کارها امتداد داشته و با پایان یک ترم بلافاصله ترم جدید آغاز می‌شود و همین امر سبب می‌شود که برای پرسنل حوزه آموزش به مراتب کمتر از حوزه‌های دیگر امکان بازیابی نیرو وجود داشته باشد و بنابراین از فعالیت همه همکاران آموزش به علت تلاش بی‌وفقه خود و اعضای هیئت علمی و دایر کردن رشته‌های جدید تقدیر و تشکر می‌کنم.

علیان در پایان افزود: هرکس وارد دانشگاه می‌شود با آموزش سروکار دارد لذا از هیئت رئیسه دانشگاه درخواست می‌کنم توجه بیشتری روی این حوزه داشته تا بتوانیم برکیفیت مطلوب آموزشی دانشجویان و فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی دقت داشته باشیم تا فارغ التحصیلان توانمند و به روزی که از این واحد فارغ التحصیلان می‌شوند معرف واحد دانشگاهی مذکور باشند.

به گزارش فارس، جهت تسریع در مشکلات دانشگاه، جلسه پرسش و پاسخ به تفکیک حوزه‌های مختلف با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه هر چند ماه یک بار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول