اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه اردبیل به مناسبت هفته بسیج

بسیجیان دریا دل چون صاعقه بر فرق دشمن فرود می‌آیند

خبرگزاری فارس: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اعلام کرد که بسیجیان دریا دل در صورت کوچک‌ترین خطا و اشتباه دشمن در حمله به این کشور چون صاعقه بر فرق آنها فرود آمده و وجود ذلت‌بارشان را به نیستی تبدیل می‌کنند.

بسیجیان دریا دل چون صاعقه بر فرق دشمن فرود می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر امروز و در آستانه گرامیداشت هفته بسیج صادر کرد، به توان و قدرت بی‌نظیر بسیجیان در تمام عرصه‌ها تاکید کرده و ولایت‌مداری را عظیم‌ترین سرمایه معنوی بسیجیان اعلام کرد.

در این بیانیه هفته بسیج به عنوان عظیم‌ترین سرمایه انقلاب و نمودی از درایت و بصیرت امام بزرگوار مورد تکریم و تعظیم قرار گرفته و از این نیروهای مخلص به عنوان نشانه‌های ایمان، شجاعت،‌ شهادت، رادمردی و بصیرت در مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان یاد شده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بسیجیان ما امروز با بصیرت کامل و تبعیت از ولایت لحظه به لحظه حرکت‌ها و اقدامات دشمنان را رصد می‌کنند و اگر آنها دست از پا خطا کنند چون صاعقه‌ای بر فرق کفر فرود آمده و آنها را به پشیمانی و نگرانی ابدی می‌کشانند و اجازه نمی‌دهند کیان اسلامی و ارزش‌های ملت ایران زیر چکمه‌های استکبار و استبداد افیونی پایمال شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخشی از این بیانیه معنویت همراه با بصیرت به عنوان شاکله اصلی بسیج یاد شده است و آمده است: بسیجیان ما با تکیه بر کلام الهی و در رسیدن به خوداتکایی اقتصادی در عرصه عمل به فرمان ولی امر مسلمین در اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصاد جهادی وارد میدان شدند و مراقب هستند تا دشمن از جبهه اقتصادی به تضعیف نظام اسلامی ما تلاش و کوشش بی‌ثمر انجام ندهد.

در بخش دیگری از این بیانیه اخلاق‌مداری،‌ عزتمندی، حفظ اصول و پایبندی به اصل ایثار و شهادت‌طلبی از ویژگی‌های برجسته بسیجیان یاد شده است که به یقین این نیروهای مخلص که حضورشان در صحنه‌های مختلف تجلی خودباوری ملت ایران است، سبب می‌شود تا دشمن نتواند به کام چند روزه خود برسد.

در بخش پایانی این بیانیه انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها در تداوم نهضت اباعبدالله‌الحسین (ع) معرفی شده و از تمام انسان‌های آزادیخواه خواسته شده است با شهامت و شجاعت در تقویت اندیشه‌های دینی و اسلامی تلاش و کوششی مجاهدانه داشته باشند.

انتهای پیام/62001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول