اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط ‌عمومی ستاد نماز جمعه ورامین:

نماز جمعه سنگر دفاع از حریم انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و تبلیغات ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از حریم انقلاب و نظام در برابر جنگ نرم است.

نماز جمعه سنگر دفاع از حریم انقلاب است

وحید محمدی یکتا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه نماز جمعه جایگاهی برای بصیرت‌افزایی و تقویت وحدت اجتماعی است، گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از حریم انقلاب و نظام در برابر جنگ نرم دشمن است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین افزود: رویکرد ستاد نماز جمعه ورامین در انتخاب سخنرانان نماز جمعه علاوه بر توجه به مناسبت‌های گوناگون افزایش بصیرت در جامعه می‌باشد.

محمدی یکتا با اشاره به اینکه شنبه چهارم آذر ماه تاسوعای حسینی و یکشنبه پنجم آذرماه عاشورای حسینی است، ادامه داد: امام حسین (ع) هدف قیام خود را احیای دین رسول الله(ص) و نیز امر به معروف و نهی از منکر دانستند.

وی با اشاره به جمعه سوم آذر ماه گفت: لزوم تبیین اهداف قیام حسینی، بصیرت‌افزایی و امر به معروف و نهی از منکر در این جمعه سبب شد حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی از روحانیون و مبلغان منطقه و امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) بی‌سیم قبل از خطبه‌های نماز جمعه در ساعت 11:30 در مسجد جامع سخنرانی کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه مرتضی مومنی‌فر فرمانده سپاه ناحیه ورامین را به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های دومین جمعه آذر ماه معرفی کرد و گفت: این مسئول در جمعه 10 آذر ماه و با توجه به هفته بسیج سخنرانی خواهد کرد، محور سخنرانی وی نیز بحث بصیرت و بسیج می‌باشد.

وی سپس جمعه 17 آذر ماه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه 16 آذر ماه روز دانشجو می‌باشد برای سخنرانی این روز از دکتر حسینعلی شیبانی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا دعوت شده است تا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدت انتصاب خود به این سمت به تشریح برنامه‌های پیش رو در جهت ارتقاء سطح این مرکز علمی دانشجویی بپردازد.

محمدی یکتا با اشاره به برنامه‌های روز 27 آذر ماه خاطرنشان کرد: 27 آذر ماه روز شهادت آیت‌الله مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است، روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام (ره) می‌‌باشد که در جهت تدابیر راهگشای آن مرد بزرگ با هدف رشد معنوی دانشجویان همراه با رشد علمی آنان نامگذاری شده است.

وی افزود: شهید مفتح از جمله افرادی بود که توطئه استعمار در جدا نگاه داشتن دو قشر دانشگاهی و روحانی از هم را با تمام وجود احساس کرده بود.

مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین گفت: بنابراین از حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید صفی رمضانی به عنوان معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران برای سخنرانی روز 24 آذر ماه در این شهرستان دعوت شده است.

وی افزود: سخنرانی‌های ذکر شده در ساعت 11:35 شروع نی‌شود و تا 12 به مدت 25 دقیقه ادامه دارد و سخنرانان پس از پایان نماز عصر پاسخگوی سئوالات احتمالی نمازگزاران و مومنین هستند.

انتهای پیام/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول