اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

ظرفیت‌های صنعتی بویین زهرا مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا گفت: ظرفیت‌های بویین زهرا در حوزه صنعت گسترده است و باید مورد توجه قرار گیرد.

ظرفیت‌های صنعتی بویین زهرا مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، استان قزوین احد احمدی صبح امروز در جلسه عمرانی شهرستان بویین زهرا با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین (ع) به تمام شیعیان و محبان آن حضرت اظهار کرد: در طول 6 ماه نخست سال جاری فعالیت‌های مختلفی در حوزه عمرانی و ارتقای سطح روستایی در بخش مرکزی این شهرستان صورت گرفت که از تمام مسئولان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

احمدی افزود: برنامه‌ریزی منسجم‌تر برای اجرای طرح‌های دقیق‌‌ و بیشتر در بخش مرکزی این شهرستان ضروری است.

وی با بیان اینکه جایگاه شهرستان بویین زهرا در عرصه کار و تلاش در بین شهرستان‌های دیگر ممتاز است، تصریح کرد: رویکرد و سیاستی که در تمام بخش‌های بویین زهرا دنبال می‌شود، گسترش عرصه خدمت‌رسانی و کمک به افزایش توان روستائیان است.

فرماندار بویین زهرا ادامه داد: چارچوب‌بندی صحیح و تعامل مسئولان عامل پیشرفت و توسعه در هر شهری و نقطه‌ای است که لازمه توجه به آن هم مهم است.

احمدی بیان کرد: بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در این حوزه مهم و مورد توجه است.

وی با اشاره به مجموعه فعالیت‌های انجام شده از سوی شهرداری، مدیران اجرایی و بخش‌های مسکن در خصوص پیاده‌سازی طرح‌های موفق و ‌چشم‌گیر تصریح کرد: حضور به موقع و بازدید‌های منظم از طرح‌های در دست اجرا جزو ضرورت‌های مورد توجه قرار دارد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در واحد توسعه روستایی خدمات دولت‌های نهم و دهم بسیار چشم‌گیر بوده که توانسته رضایت عمومی روستائیان را افزایش دهد.

احمدی عنوان کرد: پیگیری تخصیص بودجه ویژه‌تر برای اجرای طرح‌های عمرانی نیز مسئله مورد توجهی است که شهرستان بویین زهرا در این حوزه جزو شهرستان‌های پیشرو است.

وی اذعان کرد: توسعه سطح صنعتی و تجاری این شهرستان با برنامه‌ریزی امکان‌پذیر می‌شود.

فرماندار بویین زهرا خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های صنعتی بویین زهرا و وجود شهرک‌های صنعتی سبب پیشرفت این شهرستان شده است.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول