اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس تاکید کرد

واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی نیازمند اعطای وام‌هایی با بازپرداخت پایین

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی به دلیل کمبود نقدینگی نیازمند اعطای وام‌هایی با بازپرداخت پایین هستند.

واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی نیازمند اعطای وام‌هایی با بازپرداخت پایین

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مشکل کمبود نقدینگی از عمده مشکلات واحدهای صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه برای جبران این کمبودها باید اقدامات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد، تصریح کرد: اعطای وام‌هایی با بازپرداخت پایین می‌تواند گام بزرگی در راستای کاهش این مشکلات بردارد.

حسینی‌صدر با اشاره به اعطای وام‌هایی با بازپرداخت بالا توسط بانک‌ها، افزود: برخی از بانک‌های خصوصی و حتی بانک‌های دولتی وام‌هایی با بازپرداخت‌های بسیار بالا که عملاً پرداخت آن برای صاحبان صنایع غیرممکن است، اعطا می‌کنند که این امر نه تنها کمکی برای واحدهای صنعتی نیست بلکه آن‌ها را دچار مشکلات متعددی می‌کند.

وی با بیان اینکه عمده مشکل واحدهای صنعتی خوی و چایپاره نیز در این موضوع خلاصه می‌شود، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این موضوع دولت باید وام‌هایی با بازپرداخت کم برای واحدهای صنعتی در نظر گیرد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شوری اسلامی گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و نیاز ایران اسلامی به تولیدات داخلی لازم است تا در این خصوصی اقدامات بیش‌تری انجام گیرد.

حسینی‌صدر با بیان اینکه باید تا جایی که می‌توانیم از صنایع داخلی حمایت کنیم، اظهار داشت: بالا بودن نرخ دلار و واردات مواد اولیه برخی از کارخانه‌ها سبب می‌شود تا این مشکلات بیش‌تر شود.

وی اعلام کرد: به جای دامن زدن به این مشکلات باید دست صنعتگران را گرفت تا شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم.

انتهای پیام/ 61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول