اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو خبر داد

جذب 20 درصدی سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک صنعتی ماکو

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: 20 درصد از سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی ماکو شرکت‌های خارجی هستند.

جذب 20 درصدی سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک صنعتی ماکو

حمید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در ماکو بیش از 64 طرح تولیدی صنعتی شامل طرح‌های فعال، غیرفعال و در دست اقدام وجود دارد که از این تعداد 20 طرح دارای پروانه بهره‌برداری از سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند.

وی به تولیدات واحدهای صنعتی شهرستان ماکو اشاره کرد و تصریح کرد: واحدهای صنعتی ماکو با محصولات متنوع خود نیاز مردم استان و شهرهای اطراف را به خوبی تأمین می‌کنند.

فرماندار ماکو گفت: فرش ماشینی، خمیردندان، دندان مصنوعی، لوله پلیکا، شن و ماسه، بتن آماده، رادیاتور، یونولیت، درب ضد سرقت، دئودورانت، آب‌میوه و لبنیات از محصولات تولید شده در شهرک صنعتی ماکو است.

احمدیان به مشکلات موجود در واحدهای تولیدی ماکو اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی در استان آذربایجان‌غربی یک پروسه زنجیروار است و تنها شامل این شهرستان نمی‌شود.

وی بلاتکلیفی بدهی‌های معوقه و مشکل نقدینگی را از مشکلات تولیدکنندگان برشمرد و گفت: با هماهنگی‌های فرمانداری ماکو و با حضور مسئولان استان و شهرستان ماکو جلسات متعددی تشکیل شده که پس از جمع‌بندی نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان رسیدگی می‌شود.

فرماندار ماکو در ارتباط با واردات کالاهای مشابه تولید داخل، افزود: طرح جلوگیری از ورود چنین کالاهایی برای رونق صنعت منطقه در ماکو وجود ندارد.

وی به فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی در ماکو اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاران خارجی با 20 درصد سهم سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی ماکو فعالیت دارند.

انتهای پیام/ 61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول