اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قطعا امید به قهرمانی داریم

باقری‌نیا: استقلال صنعتی خوزستان با 550 میلیون تومان بسته شد

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال صنعتی خوزستان گفت: با وضعیت موجود قطعا امید قهرمانی در گروه خود را داریم و قصد داریم در نیم فصل نقطه ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

باقری‌نیا: استقلال صنعتی خوزستان با 550 میلیون تومان بسته شد

مجید باقری‌نیا در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: نیم فصل در پست‌های خط هافبک و خط حمله بازیکن جدید می‌گیریم و تیم را قوی‌تر می‌کنیم اما فعلا در دفاع به اندازه کافی بازیکن خوب داریم.

سرمربی استقلال صنعتی درباره بازی با راهیان بوشهر تصریح کرد: باخت در این بازی را به حساب اتفاقات فوتبال می‌گذاریم. گاهی در فوتبال از این اتفاقات غیر‌قابل پیش‌بینی می‌افتد.

وی در ادامه گفت: ما تا دقیقه 80 تیم بر‌تر میدان بودیم و باید چهار گل می‌زدیم اما نشد. بعد از آن روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید و زمانی که برای جبران گل خورده حمله‌های خود را آغاز کردیم تیم حریف با استفاده از ضد حملات گل‌های بعدی را وارد دروازه ما کرد.

باقری‌نیا تاکید کرد: اتفاق خاصی نیفتاده. همین‌ طور که قبل از این بازی خوب بازی می‌کردیم و نتیجه می‌گرفتیم سعی می‌کنیم در بازی‌های بعد هم نتیجه بگیریم.

وی افزود: روحیه بچه‌ها خوب است و با انگیزه تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

سرمربی استقلال صنعتی عنوان کرد: ما 13 بازیکن زیر 23 سال داریم. تیم را اول فصل برای حضوری آبرومند در لیگ بسته بودیم و هدفمان این بود که این جوانان امسال تجربه کسب کنند تا سال آینده بتوانیم با استفاده از همین جوانان قهرمان شویم و صعود کنیم.

وی اذعان کرد: بچه‌ها فرا‌تر از انتظارات ما ظاهر شدند و نتیجه گرفتند و با اینکه ما برای رتبه‌های پنجم یا ششم لیگ نقشه کشیده بودیم، اما حالا چشممان به قهرمانی است و قصد داریم که صدر جدول را دوباره از آن خود کنیم.

باقری‌نیا در دفاع از بازیکنان استقلال افزود: تیم ما که با 550 میلیون تومان بسته شده به اندازه پاس همدان که با 4 میلیارد تومان تیمش را بسته، امتیاز کسب کرده و پنج امتیاز از شهرداری تبریز و ایران جوان که با 4 میلیارد بسته شدند بیشتر امتیاز دارد.

وی اضافه کرد: در 10 بازی 20 امتیاز کسب کردیم که برای این جوانان کم تجربه معدل ‌دو امتیاز در هر بازی یک امر فوق‌العاده است.

انتهای پیام/2247/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول