اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد

حمایت از طرح‌های صنعتی محققان در صنایع فارس

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از حمایت جدی سازمان گسترش از طرح‌های صنعتی محققان و پژوهشگران در راستای توسعه سرمایه‌گذاری و خودکفایی در بخش صنعت فارس خبر داد.

حمایت از طرح‌های صنعتی محققان در صنایع فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا شافعی عصر امروز به اتفاق هیئت همراه از زیرساخت‌ها و طرح‌های در حال اجرای منطقه ویژه اقتصادی شیراز و واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه نظیر شرکت خودروسازان فارس (تولیدکننده انواع خودروهای برقی)، شرکت سامانه‌های نوین‌افرا (تولیدکننده مقره‌های سیلیکونی) و دیگر شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی بازدید کرد.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امکانات و زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شیراز در سطح کشور کم‌نظیر بوده و بستری مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است.

وی از حمایت جدی سازمان گسترش از طرح‌های صنعتی محققان و پژوهشگران در راستای توسعه سرمایه‌گذاری و خودکفایی در بخش صنعت خبر داد.

در این بازدید رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه شیراز نیز گفت: با توجه به قابلیت نیروی انسانی و وجود بسترهای مناسب دارویی در فارس سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد صنایع کوچک و بزرگ در این استان شود.

محمد سراج افزود: در همین راستا سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دانشکده داروسازی دانشگاه شیراز برای توسعه صنعت داروسازی در آینده‌ای نزدیک تفاهم‌نامه‌های مشترکی را امضاء می‌کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز نیز با قدردانی از حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ابراز داشت: به همت مسئولان وزارت صنایع و معادن شاهد افزایش سطح خدمات و تسهیلات به صنعتگران و واحدهای تولیدی مستقر در منطقه هستیم.

نادر طیبی با اعلام آمادگی منطقه ویژه اقتصادی شیراز نسبت به حضور سرمایه‌گذاران اقتصادی فعال در زمینه صنایع پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، تصریح کرد: با توجه به تصویب و تأسیس منطقه ویژه سلامت شیراز و با عنایت به اینکه شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور دارای متخصصان ارزشمندی در زمینه‌های پزشکی و صنایع دارویی است، با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شاهد افزایش سرمایه‌گذاری در این عرصه هستیم.

انتهای پیام/2448/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول