اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد

فعالیت 73 مرکز طب صنعتی در صنعت نفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از فعالیت 73 مرکز طب صنعتی در صنعت نفت خبر داد.

فعالیت 73 مرکز طب صنعتی در صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمدجواد کیان ظهر امروز در آیین افتتاح چند طرح بهداشتی درمانی در جم اظهار داشت: سطح کیفی خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: افتتاح چند طرح مهم بهداشتی در عسلویه جم نشان دهنده توجه ویژه صنعت نفت به حوزه بهداشتی و درمانی است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با ارائه گزارشی از روند ساخت و تجهیز این مراکز درمانی خاطر نشان کرد: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسند حاصل همکاری و تعامل بین‌بخشی بهداشت و درمان صنعت نفت با شرکت پالایش گاز فجر جم و شرکت نفت و گاز پارس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی است.

کیان تصریح کرد: شرکت پالایش گاز فجر جم هزینه ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید را متقبل شده و شرکت نفت و گاز پارس نیز بودجه مورد نیاز برای تجهیز این مرکز و همچنین راه‌اندازی بخش دندانپزشکی کمپ عسلویه و ساخت انبار مدیریت بحران را عهده‌دار بوده است.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز هزینه‌های مرتبط با تهیه دستگاه‌های DDR وCR رادیولوژی و ایجاد سیستم PACS را عهده‌دار شده است.

کیان افزود: علاوه بر شرکت‌های ذکر شده همکاری بسیار خوبی از سوی شورای اسلامی شهرستان جم و شهرداری این شهر به منظور تسریع در راه‌اندازی درمانگاه مذکور به عمل آمده است.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند این سازمان اظهار داشت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با 9 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی به خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت و مردم می‌پردازد.

کیان از فعالیت 73 مرکز طب صنعتی در صنعت نفت خبر داد و اضافه کرد: 20 مرکز دی‌کلینیک و پلی‌کلینیک تخصصی و 67 مرکز بهداشت و درمان خانواده و 73 مرکز طب صنعتی نیز از جمله مراکزی است که خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول