اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام:

دوره‌های آموزشی برای مدیران واحدهای تولیدی برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: با توجه به نیاز استان دوره‌های آموزشی برای مدیران واحدهای تولیدی برپا می‌شود.

دوره‌های آموزشی برای مدیران واحدهای تولیدی برپا می‌شود

نادر رضایی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: استان ایلام دارای واحدهای مختلف صنعتی در بخش‌های مختلف تولید است.

وی ادامه داد: این واحدها برای توسعه فعالیت‌های خود در حوزه بازار نیازمند دریافت آموزش‌های نوین هستند.

این مسئول اضافه کرد: با عنایت به وجود مرز بین‌المللی مهران در جنوب استان ایلام و امکان صادرات محصولات به خارج کشور برپایی دوره‌های آموزشی در این راستا برای صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی امری ضروری است.

رضایی‌منش تصریح کرد: در این راستا این شرکت دوره‌هایی را با عنوان آشنایی صاحبان صنایع استان ایلام با مدیریت صادرات و واردات محصولات تولیدی برپا کرده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: در این دوره آموزشی دو روزه که با همکاری یک شرکت خصوصی برگزار شد 21 نفر از صاحبان صنایع، تولید کنندگان و کارگران شاغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با نحوه صادرات و واردات محصولات تولیدی خود آشنا شدند.

وی ادامه داد: تامین نیاز آموزشی واحدهای صنعتی و کارگران شاغل، آشنایی با مفاهیم جدید، ارتقاء شاخص‌های توسعه و ... از مهم‌ترین وظایف این شرکت بوده که به آن اذعان دارد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول