اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل خدمات شهری سازمان شهرداری‌های کشور خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت پسماند در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت پسماند برای شهرداری‌های کشور در شهر مشهد خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت پسماند در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مسعود احمدی در نشست همکاری و هم‌اندیشی شهرداری مشهد و دفتر همکاری‌های بین‌المللی ژاپن در زمینه مدیریت پسماند بیان کرد: در حال حاضر شهرداری مشهد یکی از شهرداری‌های موفق در زمینه مدیریت پسماند در کشور است.

وی تصریح کرد: با توجه به این مهم طبق درخواست سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد، این شهر به مرکز آموزشی مدیریت پسماند برای شهرداری‌های کشور تبدیل می‌شود.

مدیرکل دفتر خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور بیان کرد: با تبدیل شدن شهر مشهد به یک مرکز آموزش در زمینه پسماند علاوه بر انجام فعالیت‌های اجرایی، دوره‌های آموزشی متعدد برای مدیران و کارشناسان حوزه پسماند با استفاده از اساتید ژاپنی در شهر مشهد برگزار می‌شود.

احمدی ادامه داد: این مهم یک فرصت برای شهر مشهد است تا بتواند در زمینه پسماند و با هزینه‌های کشور ژاپن دوره‌های آموزشی را برای شهرداری‌های کشور برگزار کند.

وی بیان کرد: این دوره‌های آموزشی در زمینه ساماندهی مراکز دفن زباله، زباله سوز و تصفیه شیرابه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول