اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

صادرات منابع غیر نفتی در همدان 19 درصد رشد داشت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: در بحث صادرات منابع غیر نفتی در استان همدان چهار درصد افزایش وزنی و 19 درصد افزایش ارزشی را شاهد بودیم.

صادرات منابع غیر نفتی در همدان 19 درصد رشد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی فرشچی‌موحد ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان همدان اظهار داشت: سال قبل که با نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بود فعالیت‌ها در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی جهادگونه بوده است.

وی با بیان اینکه همکاری و همیاری در بین دستگاه‌های استان به خوبی صورت می‌گیرد، ادامه داد: یکی از فعالیت‌های جهادگونه در سال گذشته اجرای قانون هدفمندی یارانه بوده که استان همدان را جزو استان‌های برتر کشور در زمینه هدفمند کردن یارانه‌ها قرار داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در بحث صادرات منابع غیر نفتی چهار درصد افزایش وزنی و 19 درصد افزایش ارزشی را شاهد بودیم و اگر می‌خواهیم در زمینه صادرات حرفی برای گفتن داشته باشیم باید همکاری را در بین تمامی سازمان‌ها افزایش دهیم چرا که صادرات کار گروهی است و همکاری گروهی را می‌طلبد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی حمایت از تولید ملی با حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی شکل می‌گیرد.

فرشچی‌موحد در ادامه سخنانش افزود: خانه صنعت و معدن دوباره احیا شده و امروز انتخابات برگزار می‌شود و ما امیدواریم در بخش صنعت، معدن و تجارت تحولات خوبی صورت بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در پایان سخنانش از افتتاح پنجره واحد در گمرک استان همدان خبر داد و گفت: از این پس نماینده تام‌ا‌لاختیاری از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل گمرک مستقر می‌شود تا در ارتباط با امور گمرکی فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام/89007/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول