اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل:

شمشیر‌بازی اردبیل صعود مناسبی را تجربه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل موفقیت‌های اخیر شمشیر‌بازی استان را در راستای صعود به قله‌های موفقیت مناسب ارزیابی کرد.

شمشیر‌بازی اردبیل صعود مناسبی را تجربه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل هادی صباغی صبح امروز در نشست با رؤسای هیئت‌های شمشیر‌بازی استان اردبیل اظهار داشت: روند رو به صعود شمشیربازی استان نشان دهنده وجود برنامه و هدف مشخص در آن است و قطعاً این روند در سال‌های آتی هم بیش از پیش نمود خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در اسلحه اپه با هفت بازیکن شرکت کرده بودیم که بالاترین آمار شرکت کننده را داشتیم، هر هفت بازیکن به جمع 32 نفر برتر کشور راه یافتند که نهایتاً کنعانی برنز گرفت، فعال قیومی پنجم شد.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل یادآور شد: دو بازیکن نوجوانمان به نام‌های گرمرودی و عباس‌زاده به ترتیب دوازدهم و پانزدهم شدند که مجموعاً چهار سهمیه تیم ملی برای جهانی تهران در این اسلحه بدست آوردند.

صباغی گفت: در اسلحه سابر هم با چهار بازیکن شرکت کردیم که نوری و مهدویان توانستند با بازی‌های خوب دو سهمیه برای شمشیربازی استان در مسابقات جهانی بدست آورند.

این مسئول تاکید کرد: در حاشیه مسابقات رقابت‌های جایزه بزرگ نونهالان کشور هم برگزار شد که میثم لاهوت نونهال با استعداد اردبیلی توانست با برتری برابر رقیبان و به حکم تفاضل کمتر نسبت به حریف گیلانی دوم شد و مدال نقره نونهالان کشور را برای استان به ارمغان آورد.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل بیان داشت: مسابقات جهانی تهران در دو اسلحه اپه و سابر اواسط آذر ماه برگزار خواهد شد و شمشیربازی استان اردبیل هم صاحب شش سهمیه در تیم‌های ملی ایران در این مسابقات خواهد بود که آمار بالایی در بین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

صباغی افزود: در اسلحه فلوره هم ما دو شرکت کننده نوجوان داشتیم که باعث حیرت همگان شدند و با شکست حریفان قدر خود به جمع هشت بازیکن برتر راه یافتند و این نوید نتایج درخشان این دو بازیکن را در مسابقات آینده را می‌دهد.

وی تصریح کرد: در کل این مسابقات ثابت کرد روندی که در حال حاضر پیش گرفته‌ایم روندی رو به رشد و نتیجه‌بخش است و قطعاً نتایج آن سال‌ها تداوم خواهد یافت.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل در پایان با اشاره به اتمام دوره چهار ساله مدیریت خود نیز گفت: 12 آذرماه دوره مسئولیت چهار ساله هیئت شمشیر‌بازی  به پایان خواهد رسید که بر همین اساس ما مقدمات کار برای برگزاری مجمع انتخاباتی را انجام داده‌ایم و فعلاً در مرحله انجام امور مربوطه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صباغی در پایان سخنان خود اذعان داشت: با توجه به وارداتی بودن تجهیزات شمشیربازی و افزایش قیمت دلار شرط تداوم فعالیت رو به رشد شمشیربازی به عنوان رشته‌ای پر مدال و تاثیر گذار، حمایت مادی قوی و مداوم اداره کل ورزش و جوانان استان است و قطعاً درصورت عدم حمایت شمشیربازی استان رو به سقوط خواهد گذاشت و من نسبت به این موضوع جداً هشدار می‌دهم.

انتهای پیام/62005/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول