اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفت‌وگو با فارس

نخستین مرحله اردوی تیم ملی شمشیربازی آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران از آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر خبر داد.

نخستین مرحله اردوی تیم ملی شمشیربازی  آغاز شد

فضل‌الله باقرزاده صبح امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: از روز گذشته نخستین مرحله اردوی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر با حضور ملی‌پوشان دعوت‌شده به تیم ملی برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این اردو در تهران دنبال می‌شود، گفت: ملی‌پوشان به مدت 10 روز در این اردو به سر می‌برند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این اردو برای آمادگی شمشیربازان برای مسابقات آسیایی شمشیربازی 2014 اینچوان کشور کره جنوبی تدارک دیده شد.

باقرزاده در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه زمان زیادی به مسابقات شمشیربازی آسیا مانده است، ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از یک سال برای رقابت‌ها مانده است، می‌خواهیم در این مدت زمان شمشیربازان ما به آمادگی کامل دست پیدا کنند و با شرایط بسیار مطلوب به این دوره از رقابت‌ها اعزام شویم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بعد از رفتن کلینکف مربی روسیه‌ای تیم ملی شمشیربازی کشورمان هم‌اکنون سرمربیگری تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر را پیمان فخری دبیر این فدراسیون برعهده دارد، عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها ترکیبی از بزرگسالان و جوانان حضور خواهند داشت که علیرضا طاهرخانی و حمیدرضا شیر به عنوان دستیاران سرمربی تیم ملی اسلحه سابر او را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/86012/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول