اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدینی در گفت‌وگو با فارس:

عضویتم در لیگ شمشیربازی پیگیری می‌شود/ مصدومیتم برطرف شد

خبرگزاری فارس: شمشیرباز ملی‌پوش و المپیکی مازندران گفت: رئیس فدراسیون شمشیربازی در حال رایزنی برای عضویتم در یکی از تیم‌های لیگ برتری است.

عضویتم در لیگ شمشیربازی پیگیری می‌شود/ مصدومیتم برطرف شد

مجتبی عابدینی شورمستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته بود اگر مشکل تحصیلش در این شهرستان برطرف شود حاضر است به صورت رایگان در خانه تخصصی شمشیربازی این رشته ورزشی را آموزش بدهد، بیان داشت: این امر صورت نگرفت و مسئله انتقالم به دانشگاه آزاد آمل حل نشد.

وی افزود: هم‌اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد تهران مرکز هستم که قرار بود مسئله انتقالی‌ام برای مهر ماه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آمل انجام شود که این امر محقق نشد.

عضو تیم ملی شمشیر بازی در اسلحه سابر با اعلام اینکه همانطور که قول دادم برای جذب جوانان به این رشته ورزشی حاضرم نه تنها در آمل بلکه در دیگر شهرهای مازندران کار تمرین را انجام دهم تا به جایگاه خوبی در کشور دست پیدا کنیم، تصریح کرد: مدتی بعد از المپیک تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کردم.

عابدینی اضافه کرد: با توجه به مصدومیت پا و برطرف شدن آن هم‌اکنون روند جدی به تمرینات بخشیدم، زیرا مسابقات جهانی و آسیایی را در پیش داشته و لیگ برتر شمشیربازی را نیز پیش رو است.

شمشیرباز مازندرانی حاضر در المپیک 2012 لندن با اعلام اینکه حدود چهار ماه دیگر مسابقات شمشیربازی کلاس A جهانی آغاز می‌شود، گفت: باید در این دوره از رقابت‌ها بتوانیم همانند گذشته خوش بدرخشیم.

وی درباره فصل جدید لیگ برتر شمشیربازی و عدم حضور تیمی از مازندران در این دوره از رقابت‌ها ابراز داشت: جای مازندران در لیگ برتر شمشیربازی خالی است البته انتظار می‌رود با حمایت مسئولان تیمی از مازندران در لیگ برتر شمشیربازی حاضر شود تا سطح شمشیربازی در این استان ارتقا یابد.

عابدینی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ورزشی فارس در مورد پیشنهاد یکی از باشگاه‌های صاحب‌نام کشورمان برای به خدمت گرفتن این شمشیرباز المپیکی پاسخ داد: تاکنون در این رابطه مکاتبه‌ای نشده، ولی رئیس فدراسیون شمشیربازی در حال رایزنی برای عضویتم در یکی از تیم‌های لیگ برتری است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول