اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اول لیگ صفویه

تیم آذربایجان اردبیل صدرنشین لیگ شمشیربازی اردبیل

خبرگزاری فارس: تیم آذربایجان اردبیل در هفته نخست لیگ شمشیربازی صفویه در صدر جدول ایستاد.

تیم آذربایجان اردبیل صدرنشین لیگ شمشیربازی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، هفته نخست مسابقات لیگ شمشیربازی باشگاههای استان اردبیل (جام صفویه) در اسلحه اپه در محل سالن آکادمی شمشیربازی استان برگزار شد و طی آن در روزی که دو شگفتی بزرگ خلق شد، تیم آذربایجان اردبیل با تفاضل زده بهتر نسبت به مپاکو اردبیل بر صدر جدول مسابقات تکیه زد. 

برپایه همین گزارش، شگفتی اول مسابقات زمانی رقم خورد که تیم خانه شمشیربازی سرعین با تعدادی از بازیکنان تازه کار و بی‌تجربه خود توانست تیم تربیت بدنی نیر دارنده عنوان سوم دو دوره گذشته لیگ استان را در یک بازی دیدنی با نتیجه 45 بر 34 شکست دهد.

شگفتی دوم را هم تیم خلخال دشت رقم زد و در یک بازی تماشایی توانست نماینده شمشیربازی نیر را با نتیجه 45 بر 40 شکست دهد تا تیم تربیت بدنی نیر با دو باخت خود سبب تعجب همگان شود.

به این ترتیب و با برگزاری 9 دیدار، تیم آذربایجان اردبیل قهرمان سال قبل مدافع مسابقات لیگ با 9 امتیاز از سه دیدار و تفاضل زده 97+ در صدر قرار گرفت. مپاکو اردبیل با 9 امتیاز و تفاضل 72+ در رده دوم قرار دارد و تیم خلخال دشت با هفت امتیاز جایگاه سوم را در اختیار خود گرفته است.

تیم‌های خانه شمشیربازی سرعین با پنج و تربیت بدنی نیر و گرمی با سه امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند.

در هفته اول این مسابقات مپاکو اردبیل با نتیجه 45 بر 17 در برابر خانه شمشیربازی سرعین به برتری دست یافت.

تیم آذربایجان اردبیل 45 بر 10 تربیت بدنی گرمی را شکست داد، تربیت بدنی نیر 40 بر 45 از خلخال دشت شکست خورد.

تیم آذربایجان اردبیل 45 بر 11 در برابر خانه شمشیربازی سرعین به برتری دست یافت، تربیت بدنی گرمی 36 بر 45 در برابر خلخال دشت شکست را قبول کرد، مپاکو اردبیل 45 بر 27 در برابر تربیت بدنی نیر به برتری دست یافت.

آذربایجان اردبیل 45 بر 17 خلخال دشت را شکست داد، مپاکو اردبیل 45 بر 19 تربیت بدنی گرمی را از میان برداشت و خانه شمشیربازی سرعین 45 بر 34 تربیت بدنی نیر را مغلوب کرد.

مسابقات هفته دوم این رقابت‌ها دو هفته دیگر در اسلحه فلوره پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول