اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از جدیدترین تغییرات تیم ملی شمشیربازی گزارش می‌دهد

کمیته المپیک قرارداد 2 مربی خارجی شمشیربازی را فسخ کرد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به وجود برخی از مشکلات گفت: کمیته ملی المپیک قرارداد دو مربی خارجی تیم ملی شمشیربازی را فسخ کرد.

کمیته المپیک قرارداد 2 مربی خارجی شمشیربازی را فسخ کرد

فضل‌الله باقرزاده امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به جدیدترین تغییرات در تیم ملی شمشیربازی کشورمان بیان داشت: با توجه به وضعیت ارز و دلار کمیته ملی المپیک قرارداد بسیاری از سرمربیان خارجی تیم‌های ملی کشورمان را فسخ کرده که این فسخ قرارداد به فدراسیون شمشیربازی نیز رسیده است.

وی با اعلام اینکه «باکانف» و «گرگوری کرینکف روس» از مربیان توانمند تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره و سابر بودند، افزود: این دو مربی شمشیربازی ایران به کشورشان بازگشتند.

باقرزاده اضافه کرد: چون برای این بخش ارز مبادلاتی درنظر گرفته نشد و هزینه‌های سنگینی شامل حال فدراسیون‌های ورزشی می‌شد بر این اساس قرارداد با مربیان خارجی این رشته ورزشی فسخ شد.

وی با اشاره به مربیان جایگزین در اسلحه فلوره و سابر تصریح کرد: از پیمان فخری که یکی از مربیان نام‌آشنای رشته شمشیربازی در اسلحه سابر بوده و مربیگری مجتبی عابدینی در رقابت‌های المپیک 2012 لندن را برعهده داشت خواستیم تا در این بخش تیم ملی را همراهی کند البته فخری با پذیرفتن این مسئولیت اردوی تیم ملی سابر را از دیروز در تهران آغاز کرد.

باقرزاده با اعلام اینکه در اسلحه فلوره نیز از مربیان باتجربه کشورمان بهره می‌گیریم، گفت: در این اسلحه از محمد میرمحمدی قهرمان سابق شمشیربازی آسیا دعوت شده است.

وی اضافه کرد: میرمحمدی در یکی از باشگاه‌های کشور کویت مشغول به فعالیت است که با او وارد مذاکره شدیم و شرایط مالی خوبی را پیشنهاد دادیم و از او خواستیم تا به ایران بازگردد البته اگر میرمحمدی این مسئولیت را بپذیرد جایگزین باکانف سرمربی سابق تیم ملی کشورمان خواهد شد.

وی با اعلام اینکه سعی داریم به دلیل برخی مشکلات خانوادگی بیرکوف دیگر مربی روسی کشورمان در اسلحه اپه با او همکاری خود را ادامه دهیم، عنوان کرد: این مربی به دلیل اینکه فرزندش در سفارت روسیه و در تهران مشغول به تحصیل است مجبور شد تا حداقل شش ماه در ایران بماند همچنین در مذاکراتی که با او انجام دادیم گفتیم یا قراردادش با تیم ملی جمهوری اسلامی ایران لغو شده و به کشورش باز می‌گردد و یا اگر بخواهد در کشورمان فعالیت کند باید با ارز مرجع یک‌هزار و 260 تومان قرارداد خود را ادامه دهد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: به احتمال زیاد بیرکوف با فدراسیون شمشیربازی موافقت می‌کند تا در مقابل قرارداد دلاری که با او داریم معادل ریالی آن را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/86012/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول