اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

اسطوره‌های غواص الگوی ایستادگی برای جوانان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: اسطوره‌های غواص با جان‌فشانی‌های خود در دوران دفاع مقدس الگوی مناسب ایستادگی برای جوانان هستند.

اسطوره‌های غواص الگوی ایستادگی برای جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار حسن شاهوارپور در آیین رزمایش رزمی ـ فرهنگی تجلیل از غواصان دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با حضور باشکوه مردم خرمشهر آیین تجلیل از پیشکسوتان غواص و غواصانی که در عملیات‌های مختلف از جمله والفجر هشت، خیبر، کربلایچهار و پنج، بدر و اسکله الامیه به شهادت رسیدند، برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش به منظور یادآوری خاطرات و معرفی شخصیت این غواصان مجاهد و مدافعان و اسطوره‌هایی است که امروز جوانان باید از آنها درس بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان ادامه داد: درس آزادگی که رزمندگان دادند آن بود که برای حفظ مملکت و نظام باید ایستاد و از جان شیرین خود نیز گذشت تا پرچم اسلام برافراشته بماند.

وی تصریح کرد: در این برنامه غواصان جوان همراه با غواصان پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت نمادین  از عرض رودخانه کارون عبور کرده و مواضع دشمن فرضی را تسخیر کردند.

شاهوارپور اضافه کرد: از همه استان‌های کشور برای حضور در این رزمایش رزمی و فرهنگی دعوت به عمل آمده است.

وی خاطرنشان‌ کرد: با این وجود غواصانی از استان‌های مختلف از جمله خراسان، قم، یزد، کرمانشاه، اصفهان، قزوین و ... حضور داشتند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان افزود: غواصان جوان با روحیه ایثارگری خود نشان دادند که همچون پیشکسوتان این عرصه برای تقابل در برابر تجاوز دشمن آمادگی دارد.

وی گفت: این نخستین همایش تجلیل از غواصان بود که با عنوان غواصان عاشورایی در خرمشهر برگزار شد.

شاهوارپور تصریح کرد: امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم برگزاری این آیین‌ها در مناطق مختلف باشیم.

انتهای پیام/72008/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول