اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

برنامه‌های ایام محرم با هدف حفظ همبستگی برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: برنامه‌های بسیج، هیئت‌های مذهبی، تکایا، مساجد، حسینیه‌ها در راستای حفظ و تقویت و همبستگی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

برنامه‌های ایام محرم با هدف حفظ همبستگی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حمید خرمدل صبح امروز در جمع خبرنگاران در آستانه هفته بسیج اظهار داشت: با نگاهی گذرا به نقش و فعالیت جوانان و نوجوانان از صدر اسلام، مبارزات انقلابی، هشت سال دفاع مقدس و در حال حاضر مبارزه و مقابله با جنگ نرم و استکبار جهانی، نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی بی‌بدیل بوده است.

خرمدل افزود: آمار دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نسبت به بقیه قشرهای جامعه بیشتر بوده و با وجود همین دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف توانستیم در مقابل استکبار جهانی سربلند باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: حضور نوجوانان در عرصه جنگ نرم و مقابله با تهاجمات همه جانبه فرهنگی دشمنان برای همگان ثابت شده است.

خرمدل با اشاره به اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند انقلاب و نظام را از جوانان و نوجوانان تفکیک کند، خاطر نشان کرد: حضور دانش‌آموزان در راهیان نور یک انقلاب فرهنگی را به وجود آورده است.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در بوشهر اشاره کرد و گفت: بسیج، انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج در تداوم عاشورای حسینی است.

وی بیان داشت: همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر، همایش نوجوانان عاشورایی، همایش بصیرت مردمی، رژه موتورسواری، همایش پیشکسوتان عاشورایی، تجمع هیئت‌های مذهبی در میدان قدس شهر بوشهر و همایش زینبیون از مهم‌ترین برنامه‌های مربوط به هفته بسیج شهرستان بوشهر است که با همکاری بسیجیان با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: صدا و سیما در تمام عرصه‌های فعالیت بسیج به عنوان بازوان توانمند این نهاد بوده و در ادامه راه نیز خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر تصریح کرد: در شرایط و وضعیت خاص منطقه‌ای باید سعی شود برنامه‌های بسیج، هیئت‌های مذهبی، تکایا، مساجد، حسینیه‌ها در راستای حفظ و تقویت و همبستگی برنامه‌ریزی و اجرا شود تا از این طریق باعث تقویت روحیه نیروهای انقلاب و دلسوزان نظام و مردم مظلوم سراسر جهان باشد و هم این اتحاد را به دشمنان اسلام نشان دهد.

وی گفت: شکوه تجمعات مذهبی،عشق به امام حسین (ع)، انقلاب، نظام و ولایت فقیه است و نظام را از تجاوز احتمالی دشمنان اسلام و قرآن بیمه می‌کند.

انتهای پیام/66006/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول