اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

اجرای 2 هزار پروژه عمران روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در سال جاری 2 هزار و 291 پروژه عمران روستایی در استان زنجان اجرایی می‌شود.

اجرای 2 هزار پروژه عمران روستایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی یکشنبه شب در جلسه ستاد عمران روستایی استان زنجان، اظهار کرد: پروژه‌های ستاد عمران روستایی استان زنجان با 620 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمران روستایی، بخش عمده‌ای از این اعتبارات مربوط به اعتبارات ملی است، افزود: از اعتبارات استانی و تسهیلات بانکی نیز برای اجرای این پروژه‌ها استفاده می‌شود.

اجرای 41 درصد پروژه‌های عمران روستایی زنجان از طریق اعتبارات ملی

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از اختصاص 192 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی از محل اعتبارات ملی خبر داد و گفت: 41 درصد این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه 42 میلیارد تومان اعتبار استانی برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی در نظر گرفته شده است، افزود: از کل اعتبارات، 19 درصد مربوط به اعتبارات استانی است.

کریمی از اختصاص 222 میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه‌های عمران روستایی از طریق تسهیلات بانکی خبر داد و گفت: 47 درصد اعتبارات پروژه‌های عمران روستایی از طریق ارائه تسهیلات لازم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه از محل سایر اعتبارات تنها 13 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: سه درصد اعتبارات از طریق این محل پشتیبانی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از پیشرفت 30 درصدی پروژه‌های عمران روستایی استان زنجان در سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر اجرای این پروژه‌ها به نحو مطلوبی انجام می‌شود.

وی با اشاره به کاهش پروژه‌های عمران روستایی اداره کل راه و شهرسازی افزود: در صورت کاهش این اعتبارات، 470 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های ستاد عمران روستایی اعتبار صرف می‌شود.

کریمی با بیان اینکه با آغاز فصل زمستان امکان اجرای مطلوب پروژه‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: باید از روزهای باقی مانده برای اجرای این پروژه‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/73003/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول