اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

40 طرح عمرانی در سیرجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: اسماعیل نجار استاندار کرمان با سفر به سیرجان 40 طرح عمران شهری با اعتبار 140 میلیارد ریال را در این شهرستان افتتاح کرد.

40 طرح عمرانی در سیرجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، عصر امروز و با حضور اسماعیل نجار استاندار کرمان 40 طرح عمران شهری افتتاح شد که فاز اول پارک ملت با اعتبار 11 میلیارد ریال، ساختمان آتش‌نشانی شماره3 سه با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و پل زیرگذر سمنگان با هزینه 14 میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها بود.

بوستان آزادگان، بوستان نیمه شعبان، پارک سوار شماره سه اتوبوسرانی، جایگاه سوخت نفت گاز شهرداری، ایستگاه مکانیزه خطوط واحد، طرح ایستگاه‌های خط واحد و بلیط الکترونیک خطوط واحد، پارک سوار تاکسی شهرداری و انبارهای سازمان اتوبوسرانی و ساختمان شهرداری منطقه یک از دیگر طرح‌های افتتاح شده در سیرجان است.

استاندار کرمان همچنین 30 پارک محله‌ای شهر سیرجان را افتتاح و از روند رو به رشد طرح‌های عمرانی شهرستان تجلیل کرد.

نجار گفت: با وجود تحریم‌ها و به کوری چشم دشمنان نظام اسلامی مردم در آسایش کامل هستند و طرح‌های عمرانی استان گسترده است که برای مثال در بخش صنعت استان 300 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که نشان از پیشرفت وصف‌ناپذیر استان کرمان است.

وی عنوان کرد: طرح‌های امروز 140 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری سیرجان هزینه داشته است.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هر شش ماه یک‌بار استاندار کرمان برای افتتاح طرح‌های این شهرستان حضور یافته و پیشرفت این شهر در سایه همدلی و وحدت مسئولان استان و شهرستان است.

مهدی عارفی‌نسب شهردار سیرجان نیز اظهار داشت: طرح‌های اجرا شده که امروز به بهره‌برداری رسید طی مدت کمتر از یک سال آغاز و به بهره‌برداری رسید و هنوز 20 پروژه دیگر در دست اقدام است که تا نیمه اول سال آینده به اتمام می‌رسند.

استاندار کرمان همچنین عصر امروز کلنگ احداث مجتمع فرهنگی طاهره صفارزاده را در سیرجان به زمین زد و عملیات بزرگ این طرح فرهنگی آغاز شد.

انتهای پیام/80015/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول