اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح 6 پروژه عمرانی در بخش مرکزی ورامین

خبرگزاری فارس: شش پروژه عمرانی در بخش مرکزی ورامین با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 750 میلیون ریال افتتاح شد.

افتتاح 6 پروژه عمرانی در بخش مرکزی ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیرآباد و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین شش پروژه عمرانی در بخش مرکزی ورامین افتتاح شد.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین طی سخنانی در مراسم افتتاح شش پروژه بخش مرکزی گفت: این پروژه‌ها در دو روستای قوئینک زهری و خورین افتتاح شد، پروژه اول که در روستای قوئینک زهری بود آسفالت و بهسازی 14 هزار و 500 متر مربع معابر روستای قوئینک زهری بود که تقریبا تمام معابر روستا را در بر می‌گیرد، یعنی در واقع میدان اصلی این روستا با چهار راه ارتباط دارد که هر چهار راه آسفالت شده است.

سید رضا طباطبایی افزود: پروژه فوق با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال در حدود چهار ماه به اجرا در آمده است.

وی سپس به پنج افتتاح دیگر در روستای خورین اشاره کرد و اظهار داشت: بهسازی و آسفالت معابر روستای خورین که 13 هزار متر مربع با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریال توسط دهیاری و 7 هزار متر مربع با یک میلیارد و 800 میلیون ریال یکی از این پروژه‌ها بود که برخلاف معمول در محروم‌‌ترین نقاط روستا این بهسازی شامل جدول‌گذاری، پیاده‌رو سازی و آسفالت انجام شده است، این حجم بالای بهسازی معابر بالاترین حجم کار بهسازی در روستاهای شهرستان ورامین است که در طول مدت شش ماه اجرایی شد و تحولی در خدمات‌رسانی به مردم روستایی ایجاد کرد.

طباطبایی تصریح کرد: پروژه سوم ساختمان دهیاری با مساحت 84 متر مربع و 450 میلیون ریال بود، پروژه چهارم افتتاح جاده آسفالت خورین به خیرآباد به طول سه کیلومتر و اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

بخشدار مرکزی ورامین با معرفی پروژه پنجم و ششم ادامه داد: حفر چاه آب و اصلاح شبکه آبرسانی روستا دو پروژه دیگر است که با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

طباطبایی در پایان تصریح کرد: موضوع اساسی این منطقه بحث شهر شدن خورین می‌باشد که مرحله تصویب وزارت کشور آن انجام شده و در مرحله تصویب هیئت دولت است.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول