اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دستگاه‌ها پیگیر تحقق اقدامات عمرانی دولت باشند

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر ضرورت تلاش جدی همه دستگاه‌ها به منظور تحقق اقدامات عمرانی دولت در استان تاکید کرد.

دستگاه‌ها پیگیر تحقق اقدامات عمرانی دولت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، نشست کمیته راهبردی فرودگاه بین‌المللی قم با حضور کرم‌رضا پیریایی استاندار قم، علیرضا اورنگی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری قم برگزار شد.

استاندار قم در این نشست با تاکید بر پیگیری مجدانه مصوبات از سوی دستگاه‌های مسئول برای تسریع در حل مشکلات گفت: مصوبات به عنوان تعهد دستگاه محسوب شده و باید مدیر مربوطه با قاطعیت پیگیر اجرایی شدن آن باشد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و تأثیر شگرف آن بر آینده توسعه و عمران استان، لزوم همکاری دستگاه‌های ملی و استانی در زمینه رفع موانع و مشکلات و سرعت دادن به روند اجرای این پروژه مهم را خواستار شد.

نماینده عالی دولت به شتاب توسعه و پیشرفت قم در دولت‌های نهم و دهم اشاره کرد و افزود: دستگاه‌ها باید با پرهیز از هر گونه اختلاف، برای تحقق اقداماتی که دولت در استان آغاز کرده نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

در این جلسه علیرضا اورنگی رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به بازدید خود از روند اجرای پروژه فرودگاه قم پیشرفت این پروژه را خوب ارزیابی کرد و گفت: حسن نیت و تفاهم مسئولان همه دستگاه‌های استان قم در ارتباط با احداث این فرودگاه به خوبی دیده می‌شود.

وی با اشاره به بخشی از معارضات مربوط به واگذاری زمین پروژه، بر ضرورت حل آن و استفاده از راهکارهای مناسب تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول