اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون‏های مساجد استان سمنان:

جشنواره قرآنی «مدها متان» در سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه نظارت بر کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان گفت: جشنواره قرآنی «مدها متان» در هفت رشته در این استان برگزار می‏شود.

جشنواره قرآنی «مدها متان» در سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دبیرخانه نظارت بر کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدمحمود حسینی با بیان اینکه جشنواره قرآن از پرشورترین و وزین‏ترین جشنواره‏هایی است که توسط دبیرخانه دائمی جشنواره بزرگ جوانان برگزار می‏شود، اظهار داشت: این جشنواره علاقه‏مندان زیادی میان اعضای کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد کشور دارد.

وی گفت: جشنواره قرآن در طول هفت دوره برگزاری در میان اعضای کانون‏های مساجد، اقدامات شایسته‏ای را در راستای شناسایی قاریان و حافظان فعال در کانون‏ها به عمل آورده است.

حسینی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد ارتباط جوانان با مساجد، جذب جوانان به مسجد، ارتقای سطح دانش قرآنی آنها و استفاده از ابزارهای دینی برای هدایت و راهنمایی نسل جوان عنوان کرد.

وی، شناسایی نخبگان قرآنی و ایجاد زمینه رقابت سالم در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان، نشر و ترویج فرهنگ قرآنی و فراهم شدن زمینه گسترش فعالیت‏های قرآنی در رشته‏های مفاهیم قرآن و نهج‏البلاغه را از دیگر اهداف این مسابقات برشمرد.

رئیس دبیرخانه نظارت بر کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی «مدها متان» در هفت رشته قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‏البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز افزود: نفرات منتخب مرحله استانی رتبه‏های برتر هر رشته بر اساس آیین‏نامه جهت رقابت و حضور در مرحله کشوری به دبیرخانه استان میزبان که از تاریخ 21 آذر ماه تا 24 برگزار می‏شود، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول