اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

25 دانش‌آموز در هر کلاس‌ مدرسه قرآنی آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در خصوص مدارس خاص قرآنی گفت: در مدارس خاص قرآن همدان ظرفیت تعریف شده برای هر کلاس 25 دانش‌آموز است.

25 دانش‌آموز در هر کلاس‌ مدرسه قرآنی آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: اهداف اصلی پایگاه‌های سلامت در شهرستان همدان ایجاد حس مسئولیت و افزایش اعتماد به نفس در دانش‌آموزان است و این اهداف در مدارس تعریف شده هستند.

وی با اشاره به استقرار نظام 3ـ3ـ6 دانش‌آموزی بیان داشت: در مقطع متوسطه هیچ مشکلی در رابطه با سرویس‌های مدارس نداریم اما در مدارس راهنمایی و ابتدایی به دلیل افزایش جمعیت دانش‌آموزی کمبود سرویس‌های بهداشتی را داریم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان ادامه داد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در مدارس ایجاد سرویس بهداشتی، آسفالت و... است که در این بین بیشتر سعی شده به وضعیت بهداشتی مدارس رسیدگی شود و برای سال‌های آینده نیز برنامه‌ای را در نظر داریم تا برای 35 تا 40 نفر دانش‌آموز یک چشمه توالت در نظر گرفته شود.

وی در خصوص مدارس خاص قرآنی نیز تصریح کرد: در مدارس خاص قرآن ظرفیت تعریف شده برای هر کلاس 25 دانش‌آموز  است.

مظاهری با بیان اینکه این مبحث در دو بخش خلاصه می‌شود، ادامه داد: بخش نخست در مدارس خاص قرآن تقویت آموزه‌های دینی و بعد نظام دوره‌ای را شاهد هستیم به این معنا که هر معلم به صورت سه ساله یک دانش‌آموز را تحت آموزش قرار می‌دهد تا استعداد و علایق او را تشخیص داده و در پایان دوره ابتدایی پرونده‌ای را تشکیل و در اختیار والدین دانش‌آموزان قرار می‌دهند تا دانش‌آموز بتواند در مراحل بعدی نیز موفق عمل کند.

محمود کتابی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان نیز در خصوص شهریه‌های مدارس غیر انتفاعی اظهار داشت: بعد از مصوبه‌ای که به مدارس غیر انتفاعی اعلام می‌شود حق هر گونه افزایش شهریه را در مدارس غیر انتفاعی ندارند.

انتهای پیام/89007/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول