اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد

حضور بسیج جامعه پزشکی در 27 بیمارستان مناطق محروم کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج گفت: همزمان با هفته بسیج و ایام سوگواری امام حسین (ع)، بسیج جامعه پزشکی در 27 بیمارستان صحرایی و ثابت مناطق محروم کشور حضور می‌یابند.

حضور بسیج جامعه پزشکی در 27 بیمارستان مناطق محروم کشور

محمد رئیس‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی همزمان با هفته بسیج و دهه اول ماه محرم الحرام و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، 27 بیمارستان صحرایی و ثابت در مناطق محروم سراسر کشور برپا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی از بازدید پزشکان و متخصصین سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: جمعی از پزشکان و متخصصین گروه‌های مختلف پزشکی در روز دوشنبه همزمان با هفته بسیج از باغ موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

وی در تشریح این برنامه عنوان کرد: به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر پزشکان و متخصصان جوان جامعه پزشکی با حماسه‌های رزمندگان دفاع مقدس و نیز تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره)، با هماهنگی انجام شده 400 نفر از این متخصصین جوان از باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی بازدید می‌کنند.

رئیس‌زاده عنوان کرد: بازدید از دستاوردهای سازمان بسیج جامعه پزشکی و نیز برگزاری کنگره‌های مختلف پزشکی در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) واقع در دارخوین اهواز، از برنامه‌های آینده این سازمان است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس، پزشکان و پیراپزشکان و اعضای بسیجی جامعه پزشکی که همچنان روحیه اعزام به جبهه‌ها را داشتند، در کنار اعضای جوان جامعه پزشکی کشور با اعزام به مناطق محروم و بیمارستان‌های صحرایی که در مناطق دور افتاده و صعب‌العبور کشور ایجاد می‌شود، حضور مستمر و چشمگیر داشته‌اند و به خصوص در هفته بسیج که امسال مقارن با ماه محرم بوده است، اعزام این عزیزان با حضور در 27 بیمارستان ثابت و صحرایی چشمگیر بوده است که جای تقدیر دارد.

رئیس‌زاده در پایان تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و رزمندگان دفاع مقدس، با محکوم کردن حمله نظامیان صهیونیست به مردم بی‌دفاع غزه، آمادگی خود را جهت اعزام و کمک‌های امدادی ‌ـ درمانی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول