اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

طرح پیک مهر در بیمارستان‌های مریوان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی قفسه‌های طرح پیک مهر در بیمارستان‌های فجر و بوعلی شهر مریوان رونمایی شد.

طرح پیک مهر در بیمارستان‌های مریوان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان مریوان ظهر امروز در این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه و برخی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مفید در جامعه از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

احمد رمضانی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره لزوم ترویج فرهنگ مطالعه، افزود: اجرای این طرح در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر توسعه فرهنگ مطالعه و ارتقای سطح آگاهی عمومی است.

وی اعلام کرد: تولید فکر و افزایش معلومات عمومی جامعه با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی(طرح تحول اجتماعی) یکی دیگر از اهداف مهم در اجرای طرح پیک مهر است.

رمضانی تصریح کرد: در این طرح قفسه‌های ویژه‌ای به صورت ثابت و سیار که حاوی کتاب‌هایی در شمارگان مختلف برنامه‌ریزی شده با قطع پالتویی است که در ادارات و سازمان‌های پرتردد، موسسات، مراکز درمانی و پایانه‌های مسافربری نصب می‌شود.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی مریوان اضافه کرد: کتاب‌های موجود در قفسه‌ها در اختیار عموم قرار می‌گیرد تا علاقه‌مندان در زمان انتظار در مکان‌های عمومی از آنها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب و ضرورت‌های اصلی جامعه است، اضافه کرد: باید این موضوع در اولویت کاری نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی مریوان هفته کتاب و کتابخوانی را فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین عموم جامعه دانست و تاکید کرد: مسئولان و متولیان مربوطه باید با مشارکت و همکاری در راستای تحقق این امر مهم گام بردارند.

انتهای پیام/79005/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول