اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ساختمان‌های دولتی راه و شهرسازی:

اعتبار ویژه‌ای به احداث بیمارستان‌های همدان اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌های دولتی و عمومی راه و شهرسازی گفت: با وجودی که با کمبود اعتبار مواجهیم اما به لحاظ پیشرفت و کیفیت بیمارستان‌های همدان سعی می‌کنیم اعتبار ویژه‌ای به این بیمارستان‌ها اختصاص دهیم.

اعتبار ویژه‌ای به احداث بیمارستان‌های همدان اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجعفر علیزاده صبح امروز در بازدید از روند ساخت بیمارستان‌های استان همدان ضمن قدردانی از مدیرکل راه و شهرسازی استان و عوامل اجرایی پروژه دستورات لازم برای رفع موانع را صادر کرد.

وی افزود: سیاست کلی دولت در احداث این پروژه‌ها کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت ساخت و ساز مطابق با آخرین استانداردهای نوین صنعت ساختمان است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌های دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: در این راستا هر ماه دوره‌های آموزشی ویژه مدیران اجرایی و مهندسان مشاور شاغل در پروژه‌ها در مرکز سازمان مجری و با هماهنگی و همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی به خصوص مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در جریان آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های ساختمان قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه با کمبود اعتبار مواجه هستیم اما به لحاظ پیشرفت و کیفیت قابل ملاحظه بیمارستان‌های استان سعی خواهیم کرد اعتبار ویژه‌ای به این بیمارستان‌ها اختصاص دهیم تا در مدت زمان اندک باقیمانده از فصل کاری استان همدان، نسبت به فعال‌تر کردن کارگاه‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این بازدید گفت: هم‌اکنون در استان همدان چهار بیمارستان شامل بیمارستان 220 تختخوابی اکباتان، 160 تختخوابی نهاوند، 100 تختخوابی تویسرکان و 64 تختخوابی بهار با مجموع 544 تخت در زیربنای 5 هزار و 900 متر مربع در دست احداث است.

غلامرضا سقندلی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 200 میلیارد ریال در این پروژه‌ها هزینه شده و هر یک از بیمارستان‌ها به نحوی برای مناطق مختلف ضروری و دارای اولویت ویژه هستند.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه‌ها بالغ بر 840 میلیارد ریال اعلام شده است، عنوان کرد: این امر مساعدت و پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند از پروژه‌های مهر ماندگار استان است که باید تمام سعی و تلاش خود را برای اتمام آن تا پایان دولت دهم انجام دهیم که این موضوع با توجه به قابلیت‌ها و توانایی‌های پیمانکار پروژه و در صورت تأمین اعتبار کافی و به موقع صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی مناسب به همراه کیفیت مطلوب این بیمارستان‌ها نتیجه پیگیری و دقت و نظارت نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیریت فنی و اجرایی بر روند عملیات اجرایی است.

انتهای پیام/89006/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول