اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

27 اکیپ پزشکی به مناطق محروم خوزستان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از اعزام 27 اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان خبر داد.

27 اکیپ پزشکی به مناطق محروم خوزستان اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن شاهوارپور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: در طول ایام هفته بسیج اکیپ‌های پزشکی به درمان رایگان مردم مناطق محروم استان می‌پردازند.

وی افزود: یک اکیپ بزرگ پزشکی متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهر سوسنگرد مستقر می‌شود و بیماران این شهر و روستاهای همجوار را مداوا می‌کند. در شهرهای مختلف نیز که درمانگاه‌های سپاه پاسداران فعالیت دارند تیم‌های پزشکی اقدام به معاینه و درمان بیماران نیازمند می‌کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اقدامات درمانی بسیج در مناطق محروم را بسیار ارزنده ارزیابی کرد و گفت: تاکنون اکیپ‌های پزشکی 25 بار به به مناطق محروم استان از جمله شهرهای اندیکا، هویزه، لالی، رامشیر و سوسنگرد اعزام شده‌اند و تعداد زیادی از مردم را که به بیماری‌های مختلف مبتلا بودند، درمان کردند.

شاهوارپور بهره‌برداری از 19 سوله ورزشی را از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در سال 1391 بیان نمود و اضافه کرد: در حال حاضر ساخت 54 سوله را در دستور کار داریم که پیش بینی می‌شود تا پایان سال عملیات احداث آنها به پایان برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) در دوران دفاع مقدس به بیان کاربری این سوله‌ها پرداخت و تصریح کرد: این سوله‌ها برای استفاده بسیجیان به صورت چند منظوره ساخته شده است که البته عموم مردم نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند.

به گفته وی، بیشتر این سوله در مناطق حاشیه‌ای شهرها به ویژه حاشیه اهواز ساخته شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج نام برد و مهم‌ترین این طرح‌ها را بهره‌برداری از منازل زلزله‌زدگان در استان آذربایجان شرقی بیان نمود.

شاهوارپور اظهار داشت: برای یاری رساندن به مردم زلزله زده ورزقان 50 نفر از نیروهای بسیجی استان خوزستان به آن منطقه اعزام شدند که تاکنون 22 واحد مسکونی را ساخته‌اند.

وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی قرار است در هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار گیرند و به صاحبان آنها تحویل داده شود.

وی در ادامه گفت: بهره‌برداری از 100 پایگاه مقاومت بسیج و 10 حوزه مقاومت نیز از جمله کارهایی است که در هفته بسیج در شهرهای مختلف استان خوزستان صورت می‌گیرد.

این رزمنده دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج یک هزار و 500 برنامه در شهرهای استان خوزستان با محوریت بسیج و محرم انجام می‌شود که برگزاری اجتماع بزرگ جوانان حضرت علی اکبر (ع)، برگزاری همایش ائمه جماعت با فرماندهان بسیج، تجلیل از نخبگان علمی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای بسیجی و اجتماع بزرگ زنان عاشورایی از جمله آنهاست.

انتهای پیام/2247 /و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول