اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز جشنواره پژوهشی دانشجویان پزشکی در بجنورد

340 مقاله در جشنواره پژوهشی دانشجویان پزشکی ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خراسان‌شمالی گفت: 340 مقاله در جشنواره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی شرق کشور در بجنورد ارائه می‌شود.

340 مقاله در جشنواره پژوهشی دانشجویان پزشکی ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علیرضا گلشن صبح امروز در مراسم آغاز به کار جشنواره دو روزه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی شرق کشور که با حضور 11 استان کشور در کمپ پتروشیمی خراسان برگزار شد، اظهار کرد: 30 مورد از این مقالات در قالب سخنرانی و 310 مورد به صورت ارائه پوستر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره مجموعاً 680 مقاله از دانشگاه‌های مختلف علوم پزشکی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، گفت: از مجموع مقالات ارسالی پس از نظر هیئت انتخاب، نهایتاً 340 مقاله برای این همایش پذیرفته شد.

این مسئول با اشاره به روند برگزاری هشتمین جشنواره تحقیقاتی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور در بجنورد گفت: فراخوان این جشنواره امسال تا 22 مهرماه بود که نهایتاً مقالات برتر برای ارائه به این همایش انتخاب شد.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خراسان‌شمالی اضافه کرد: مقالات برتر این همایش علمی در قالب کتابی انتشاریافته که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

گلشن هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد بستر برای رشد و شکوفایی علمی دانشجویان، نهادینه‌ساختن امر پژوهش در دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین توانمند‌سازی دانشجویان در این حوزه اعلام کرد.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خراسان‌شمالی همچنین از برگزاری پنج کارگاه آموزشی طی مدت برپایی این جشنواره برای شرکت‌کنندگان خبر داد و یادآور شد: تشریح جانوران آزمایشگاهی و همچنین معرفی مواد مخدر از مهم‌ترین کارگاه‌های جنبی این جشنواره به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، در آیین آغاز به کار این جشنواره، شماری از مسئولان خراسان‌شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/63002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول