اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گناوه:

1130 حامی از ایتام گناوه حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد گناوه گفت: در شهرستان گناوه 340 یتیم تحت حمایت این نهاد وجود دارد که ‌هزار و 130 حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.

1130 حامی از ایتام گناوه حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر علیپور صبح امروز در جمع مدیران کمیته امداد استان بوشهر توسعه عدالت اجتماعی و رفع فقر را از اهداف طرح اکرام ایتام برشمرد و تصریح کرد: تقویت روحیه همکاری و مناسبات حسنه انسانی در بین افراد، کاهش تبعات فردی، اجتماعی، اقتصادی و عمل به دستورات الهی از دیگر اهداف این امر خداپسندانه است.

وی افزود: در راستای کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه به 100 یتیم گناوه‌ای پوشاک هدیه کرد.

علیپور بیان کرد: در شهرستان گناوه 340 یتیم تحت حمایت این نهاد وجود دارد که ‌هزار و 130 حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه از بهره‌مندی 12 نوعروس از خدمات جهیزیه کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

علیپور اظهار داشت: ازدواج یکی از مهم‌ترین مسایل زندگی است که در پیشرفت، کمال و سعادتمندی انسان نقش اساسی دارد.

وی بیان کرد: پرداخت جهیزیه به زوج‌های دم بخت یکی از کارهای مهم کمیته امداد است که در این زمینه خدمات خوبی به مددجویان ارایه شده ولی در این راستا به کمک و مشارکت خیرین نیاز است.

مدیر کمیته امداد گناوه  ضمن قدردانی از خیران این شهرستان اظهار داشت: با همیاری و همراهی می‌توان در راستای خدمات رسانی به نیازمندان و محرومان فقر و ناهنجاری‌ها را از چهره جامعه اسلامی پاک کرد.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان از اهداف کمیته امداد است، افزود: این قبیل اقدامات موجب تشویق جوانان و خانواده‌ها برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک با کمترین هزینه و تجملات خواهد شد.

علیپور از پرداخت 12 کمک هزینه خرید جهیزیه به 12 نوعروس تحت حمایت اشاره کرد و افزود: امیدواریم به یاری خیرین خدمات بهتر و بیشتری به زوج‌های جوان ارائه دهیم.

انتهای پیام/66006/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول