اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالایتام موقوفه حضرت ابوالفضل(ع) بهار:

240 خانوار زیر پوشش دارالایتام موقوفه حضرت ابوالفضل(ع) بهار هستند

خبرگزاری فارس: مسئول دارالایتام موقوفه حضرت ابوالفضل(ع) بهار گفت: 240 خانوار زیر پوشش دارالایتام موقوفه بزرگ حسینیه و تالار غذاخوری حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهار قرار دارند.

240 خانوار زیر پوشش دارالایتام موقوفه حضرت ابوالفضل(ع) بهار هستند

حسین فیض‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال 23 خانوار به 217 خانواری که زیر پوشش دارالایتام بود، افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت شهر بهار که به این مرکز مراجعه می‌کنند از معتمدین شهر استعلام به عمل می‌آید و در صورت تأیید ایشان، از خدمات این مرکز استفاده می‌کنند، تصریح کرد: ماهانه مبلغ 70 میلیون ریال به حساب خانوارها واریز می‌شود که این مبلغ با توجه به نیاز خانوارها تقسیم‌بندی شده است.

مسئول دارالایتام موقوفه حضرت ابوالفضل(ع) شهر بهار افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیر نقدی از قبیل گوشت، برنج، روغن و سایر اقلام مورد نیاز نیز به این نیازمندان اعطا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مرکز به افراد نیازمند کمک هزینه دارو و درمان، کمک هزینه تهیه و تعمیر مسکن و کمک هزینه تحصیلی نیز ارائه می‌شود.

فیض‌اللهی با بیان اینکه هزینه دارالایتام از درآمدهای تالار حسینیه تأمین می‌شود، اضافه کرد: قسمتی از هزینه‌های این دارالایتام نیز توسط خیرین تأمین می‌شود.

موقوفه بزرگ حسینیه و تالار غذاخوری حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهار در سال 1389 توسط حاج منصور سهرابی در 3.5 طبقه و به ارزش 12 میلیارد ریال و یک‌هزار و 700 متر مربع زیربنا و یک‌هزار و 400 مترمربع پارکینگ وقف کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و مساکین شهر بهار، تأمین امور معیشتی و تربیتی ایتام، تأمین بخشی از مخارج حوزه علمیه آیت‌الله شیخ بهاری و برنامه‌ریزی و مساعدت در اشاعه فرهنگ غنی اسلام در بین جوانان و نوجوانان شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول