اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح اکرام ایتام

726 حامی ایتام جم را حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم گفت: جم بیش از 200 یتیم دارد که 726 حامی در قالب طرح اکرام ایتام آنها را حمایت می‌کنند.

726 حامی ایتام جم را حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور در دیدار با خانواده مددجویان شهرستان جم گفت: توانمندسازی خانوارهای بی‌بضاعت و تحت پوشش این نهاد از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) جم است.

وی از برگزاری کلاس آموزشی برای فرزندان مددجویان خبر داد و افزود: نخستین دوره کلاس آموزشی کنترل خشم برای کودکان استثنایی در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم تشکیل شد.

انیژپور عنوان کرد: هدف از تشکیل این کلاس‌ها بالا بردن عزت نفس و کنترل اعصاب افراد و جلوگیری از تأثیر منفی آن بر روی افراد خانواده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از همکاری 726 حامی با کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد و گفت: 726 نفر از نیکوکاران، حمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت این نهاد را در قالب طرح اکرام ایتام پذیرفته‌اند.

انیژپور عنوان کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 885 میلیون ریال از طریق حامیان طرح اکرام به ایتام پرداخت شده است.

وی یادآور شد: بر اساس آمار موجود بیش از 200 نفر از ایتام زیر 18 سال تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) جم از این حمایت‌ها برخوردارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از اختصاص 11 باب مغازه تجاری به مددجویان در بازارچه شهرداری جم خبر داد و اظهار داشت: با مساعدت شهرداری جم 11 باب مغازه به‌صورت رهن برای اجرای طرح‌های خودکفایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان جم اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: تسهیلات لازم نیز از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار داده شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جم ادامه داد: شیرینی، آجیل، میوه و تره بار، پوشاک، نوشت‌افزار، سوپر مارکت و آرایشگری از جمله طرح‌های اجرا شده در این بازارچه است.

سید محمدجواد هاشمی بخشدار ریز نیز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی است که برکاتش فراگیر شده است.

وی ادامه داد: قدر و منزلت کار کردن در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیار حائز اهمیت است و برکات این نهاد انقلابی در سطح جامعه بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع کرده است.

هاشمی با اعلام آمادگی برای مساعدت به برنامه‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: خدمت به مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند از افتخارات مسئولین است و انجام کار با کیفیت و خدمت بی‌منت باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول