اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم:

حمایت 700 حامی از ایتام شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم گفت: هم‌اکنون بیش از 700 حامی از 200 یتیم زیر پوشش این کمیته حمایت می‌کنند.

حمایت 700 حامی از ایتام شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم مسلم انیژپور پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد حاصل اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی برای دفاع از اقشار محروم و نیازمند جامعه بود و در سه دهه عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی این نهاد گام‌های ارزشمندی در این زمینه برداشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر رویکردهای این نهاد تغییراتی نسبت به گذشته داشته و توانمندسازی، خودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان از اهدافی است که این نهاد برای ریشه‌کنی فقر و توانمندسازی جامعه از نظر اقتصادی و اجتماعی پیش روی گرفته و فعالیت‌های گسترده‌ای را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

انیژپور بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، فرهنگی، هنری، دینی، مذهبی و... از اهم فعالیت‌هایی هستند که کمیته امداد امام خمینی در قالب اهداف خود برای دستیابی به آن تلاش کرده است.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های تابستانه، فعالیت مجتمع‌های آموزشی امداد، برگزاری همایش‌ها، سمینارها، نشست‌های هم‌اندیشی و... از رویکردهای امداد برای انجام هر چه بهتر ماموریت‌ها و اهداف فوق‌الذکر است.

این مسئول با تاکید بر اهمیت کمک‌ها و حمایت‌های مردمی در انجام موفقیت‌‌آمیز این نهاد افزود: کمک‌های مردمی از منابع مهمی هستند که کمیته امداد در کنار منابع مالی داخلی برای دستیابی به اهداف خود به بهترین شکل ممکن از آن بهره می‌برد و در شهرستان جم افراد خیر و نیکوکاری وجود دارند که همواره یاری‌گر کمیته امداد بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم عنوان کرد: در روزهای گذشته یک نیکوکار این شهرستان 100 میلیون ریال برای اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به سفرهای زیارتی کمک کرد.

انیژپور متذکر شد: ترویج فرهنگ شیعه، شیعه‌شناسی و احترام و قداست اماکن مقدسه از اهداف این فرد خیر که یاری‌گر امداد در برنامه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی به نیازمندان بوده، است.

وی در پایان حمایت از ایتام را از اهداف و برنامه‌های مهم کمیته امداد برشمرد و اذعان داشت: هم‌اکنون بیش از 700 حامی از 200 یتیم زیر پوشش این کمیته حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول