اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کوهبنان‌:

100 درصد ‌ایتام کوهبنان حامی مالی دارند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهبنان گفت: تمام ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهبنان از حمایت مالی حامیان برخودار هستند.

100 درصد ‌ایتام کوهبنان حامی مالی دارند

محسن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: با اجرای طرح حامی‌یابی ویژه ایتام با همکاری مردم نوع‌دوست و خیر شهرستان تمام‌ ایتام زیرپوشش کمیته امداد دارای دو یا چند حامی مالی مستقل هستند.

وی تصریح کرد: طرح اکرام ایتام به منظور انجام فریضه الهی‌، کسب رضایت خداوند‌ و تقویت حس همکاری و همدلی در جامعه اسلامی‌، ترویج فرهنگ الهی اکرام‌، معاضدت به ایتام و ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار در رفع مسائل‌، مشکلات روحی‌، مادی و معنوی ایتام توسط کمیته امداد برگزار می‌شود. 

سلیمانی فراهم کردن زمینه‌ای صحیح و نظام‌مند برای تربیت اسلامی با تامین امکانات معنوی‌، تربیتی‌، پرورشی و تحلیلی ایتام با حفظ عزت نفس و کرامت والای انسانی آنان را از دیگر اهداف طرح اکرام ایتام برشمرد.

وی خاطر‌نشان کرد: در نظر داریم به مناسبت دهه امامت و ولایت همچنین عید غدیرخم در معیت مسئولان و خیران شهرستان و در قالب طرح مفتاح‌الجنه از منازل تمام ایتام و خانواده‌های سادات تحت حمایت بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان مشکلات ‌آنان قرار گیریم.

سلیمانی افزود: این بازدید به منظور ترویج فرهنگ الهی اکرام ایتام‌  برگزار می‌شود و به هر یک از ایتام و خانواده سادات یک سبد کالا به همراه یک عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی به عنوان عیدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول