اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی پیش‌بینی کرد

اشغال 70 درصدی هتل‌های مشهد در تاسوعا و عاشورای حسینی

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود با فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی 70 درصد ظرفیت هتل‌های مشهد اشغال شود.

اشغال 70 درصدی هتل‌های مشهد در تاسوعا و عاشورای حسینی

محمد قانعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مردم در ماه محرم کمتر از ماه‌های دیگر سفر می‌کنند؛ چون در دهه اول محرم در بسیاری از شهرها مراسم سوگواری و عزاداری برای سالار شهیدان برگزار می‌شود و در نتیجه مردم در شهر خود می‌مانند بنابراین اشغال هتل‌ها در این ماه از 50 درصد فراتر نمی‌رود.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی افزود: پیش‌بینی می‌شود با فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی که پس از تعطیلات آخر هفته قرار گرفته 70 درصد ظرفیت هتل‌های مشهد اشغال شود.

قانعی تاکید کرد: در دهه آخر صفر و همزمان با شهادت امام رضا(ع) 100 درصد هتل‌های مشهد اشغال می‌شود و نیاز به ظرفیت مضاعف نیز داریم.

وی در ارتباط با نرخ‌ هتل‌های سطح شهر مشهد گفت: با توجه به افزایش شدید هزینه‌ها مانند افزایش حامل‌های انرژی، حقوق و مزایای کارکنان و تهیه تجهیزات، هیچ‌گونه افزایش نرخی از دی‌ماه سال گذشته در هتل‌های مشهد انجام نشده است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی با اشاره به ظرفیت اسکان مسافران در هتل‌های سطح شهر مشهد اظهار کرد: 75هزار تخت در هتل‌های سطح شهر مشهد وجود دارد و 75درصد این هتل‌ها در اطراف حرم مطهر قرار دارند.

قانعی با اشاره به اشغال 100 درصدی هتل‌ها در ایام شهادت امام رضا(ع) گفت: علاوه بر هتل‌های مشهد 25 هزار تخت در هتل آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمانسرا وجود دارد؛ ضمن اینکه زائرسرا، حسینیه و مدارس نیز در این ایام برای اسکان مسافران آماده است.

وی در ارتباط با نرخ هتل‌های مشهد اظهار کرد: قیمت هتل‌های مشهد بسته به نوع و درجه هتل متفاوت است که اتاق دو نفره از 30 هزار تومان تا 270 هزار تومان است.

انتهای پیام/70005/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول